התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

משאבות לחיזוק הזקפה – מומלץ או לא?

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

גברים רבים סובלים בשלב כזה או אחר במהלך החיים מבעיות זקפה בין אם כתוצאה מבעיה רפואית כמו מחלות מסוימות, בין אם עלמשאבות לחיזוק הזקפה - מומלץ או לא? רקע רגשי או נפשי. יש גברים אשר סובלים מכך בגילאים צעירים יחסית ויש כאלו אשר הבעיה מתפתחת אצלם בגילאים מבוגרים יותר. לבעיות זקפה יש פתרונות שונים החל מכדורים כמו ויאגרה או סיאליס, טיפול במחלות אשר משפיעות על התפקוד המיני במידה ומדובר במחלה פיזית שניתן לטפל בה, דרך שימוש באביזרים שונים לעזרה נקודתית כמו ג'ל לחיזוק הזקפה, זריקות שונות ועוד.

מה הם הגורמים העיקריים לבעיות זקפה בקרב גברים?

בעיות זקפה יכולות להיגרם בשל סיבות שונות החל ממחלות כמו מחלת הסוכרת, בעיות לב וכלי דם, לחץ דם, טרשת העורקים, מחלות שונות הפוגעות במערכת העצבים וחוט השדרה, בעיות הורמונליות שונות כולל בעיות בתפקוד בלוטת התריס ועוד. יש תרופות אשר גם הן עלולות לגרום לבעיות של אין אונות או בעיות בזקפה כמו תרופות לאפילפסיה או לאלרגיות, תרופות למחלות נפשיות וכדומה. מעבר לבעיות הפיזיות יש גם סיבות רגשיות ונפשיות העלולות להשפיע, למשל בתקופה בה יש לחצים ומתח משמעותיים הקשורים לחיי היום יום, חרדת ביצוע בעיקר כאשר מדובר על מערכות יחסים חדשות אך גם במערכות יחסים קיימות לעיתים קיים הקושי בהשגת זקפה או שמירה על זקפה, קושי זה עלול לגרום לתחושות של בושה ומתח בזוגיות מה שמגביר את הלחץ וחרדת הביצוע, כמו מעגל בלתי נגמר.

מהי משאבות לחיזוק הזקפה?

זקפה נוצרת באופן טבעי בזמן גירוי מיני על ידי זרימה מוגברת של דם לאיבר המין. משאבה לחיזוק הזקפה פועלת על אותו עקרון, על ידי שאיבה זמנית של דם בצורה מלאכותית לאזור איבר המין מה שיוצר זקפה בצורה המקסימלית האפשרית לאותו אדם. לאחר השאיבה מומלץ לשים טבעת מיוחדת אשר שומרת על הזקפה למשך כחצי שעה לפחות. קיימים סוגים של משאבות כאשר לעיתים יש הבדלים מסוימים בדרך בה עובדת המשאבה, כאשר יש משאבות אשר מעודדות את זרימת הדם לאיבר ויש כאלו אשר מרחיבות את הרקמות הספוגיות באיבר המין מה שגורם לו להיות גדול וקשה יותר באופן כללי.

למי שימוש במשאבה לחיזוק הזקפה עשוי להתאים?

שימוש במשאבה טוב במגוון מצבים שונים, למשל:

  • גברים הסובלים מזקפה חלשה כתוצאה מהגיל או אורח החיים, מחלות שונות ועוד.
  • גברים בעלי רמות נמוכות של טסטוסטרון.
  • גברים המתקשים להגיע לזקפה מלאה כתוצאה מעומס ולחץ, התרגשות, פחד או חרדת ביצוע.
  • גברים הסובלים מבעיות זקפה אשר אינם יכולים ליטול תרופות בשל מחלות שונות.
  • גברים המתקשים משמירה על זקפה לאורך זמן.

האם קיימת סכנה בשימוש במשאבה לחיזוק הזקפה?

לרוב השימוש במשאבת ואקום לגבר היא בטוחה אך יחד עם זאת קיימים סיכונים מסוימים כמו למשל אדם שנמצא בסיכון יתר לדימומים בשל תרופות שהוא לוקח לדילול דם או אדם הסובל מאנמיה או בעיות שונות הקשורות למחזור הדם. תופעות לוואי נוספות היכולות להיגרם כתוצאה משימוש במשאבה לחיזוק הזקפה זה הופעה של נקודות אדומות המסמלות דימום מתחת לפני העור של איבר המין, יתכן גם מצב של חוסר תחושה, גוון עור כחלחל או כאב. חלק מהתופעות קשורות להנחה של הטבעת על איבר המין לאחר ביצוע השאיבה עצמה אך יש לוודא קודם לכן שהשימוש במשאבה הינו נכון ולפי ההנחיות. ישנם גברים המדווחים כי התחושה של זקפה שהושגה באמצעות משאבה מרגישה שונה ולא טבעי ביחס לזקפה שמושגת באופן רגיל וטבעי.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!