התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

אין אונות סיבות

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

 

אין אונות סיבות – מבוא לאין אונות

אין אונות, או כפי שמושג זה נקרא בלעז "אימפוטנציה" זה מצב רפואי אשר מאופיין ומוכר בתור חוסר יכולת של הגבר להגיע לזקפה ולשמור עלייה, כך שאותו האדם יוכל לקיים ולחוות יחסי מין. על אף שגברים רבים נבוכים מהסיטואציה הזו, מדובר על מצב רפואי מוכר ושכיח מאוד, זאת כאשר מדובר על מצב רפואי שכיח עוד יותר בקרב גברים בגילאים מבוגרים יותר. על פי מחקרים ועל פי הערכות רפואיות של הספרות הרפואית, מדברים כיום על כך שבערך מחצית מהגברים בעולם בין טווח הגילאים של 45-75 סובלים מאין אונות ומאימפוטנציה ברמה כזו או אחרת.

אין אונות סיבות – מה הם הסימפטומים השונים לאין אונות וכיצד ניתן לזהות אותםאת הסיבה הנפשית נוכל לזהות כאשר אין אונות סיבות תופיע לעתים קרובות, ולא בצורה מתמדת – נגיד כאשר אין האונות תופיע במהלך יחסי המין

בסופו של דבר, לאין אונות אין סימפטומים רבים אשר קיימים לאין אונות, זאת בשל העובדה שהסימפטום העיקרי של אין אונות זו אי היכולת של הגבר שסובל ממנה להגיע לזקפה ולקיים יחסי מין בשל כך. טעות נפוצה בקרב אנשים רבים היא לבלבל בין מקרים של חוסר היכולת להשיג זקפה לבין שפיכה מוקדמת, אשר כאמור לא מתקשר לאין אונות. את חוסר היכולת להשגת זקפה ניתן לחלק לרוב ל2 סיבות עיקריות – סיבה נפשית, וסיבה רפואית. את הסיבה הנפשית נוכל לזהות כאשר אין אונות סיבות תופיע לעתים קרובות, ולא בצורה מתמדת – נגיד כאשר אין האונות תופיע במהלך יחסי המין, אך בבוקר אותו האדם כן יחווה זקפה. כאשר הגבר לא יכול להשיג את הזקפה בשום סיטואציה שהיא אזי שניתן לקבוע כי אין האונות שהוא מרגיש היא מבחינה רפואית.

אין אונות סיבות – האם מומלץ לפנות לרופא על מנת לקבל טיפול רפואי במקרים כאלה?

על פי ההמלצה, כדאי בצורה חד משמעית לפנות לקבלת טיפול רפואי אצל רופא במקרים בהם אין אונות מופיעה למשך פרק זמן אשר עולה על מספר שבועות. במצבים כאלה, הרופא אליו תפנו יבצע הערכה הרפואית של המצב הרפואי שאתם עומדים בפניו, זאת בשל העובדה שאין אונות סיבות יכולה להיות במקרים רבים סממנים מוקדמים לבעיות שונות לחלוטין, לדוגמה בתור סממן מקדים למחלות לב שונות.

אין אונות סיבות – היזהרו מקבלת הליכים רפואיים מגורמים לא רפואיים!העובדה שאין אונות סיבות יכולה להיות במקרים רבים סממנים מוקדמים לבעיות שונות לחלוטין, לדוגמה בתור סממן מקדים למחלות לב שונות.

כיום המרחב האינטרנטי מוצף במגוון פתרונות ואופציות המציעות טיפול באין אונות על ידי גורמים שלא מוסמכים לכך. למרות שאתם עלולים לפגוש פרסומות רבים שמבטיחות לכם טיפול הגון וראוי לאין אונות, אזי שמדובר ברוב המקרים בהליכים רפואיים מסוכנים שיכולים להעמיד אתכם בסכנה רבה. חשוב מאוד לפנות לקבלת טיפול רפואי רק אצל גורמים רפואיים מוסמכים, שידעו לאבן ולטפל במצב שלב בתצורה ובדרך הטובות ביותר.

אין אונות סיבות – מה הם הגורמים השונים להופעת אין אונות אצל גברים?

בסופו של דבר וכפי שעלה בשורות הקודמות, אין אונות יכולה להופיע באופן שכיח מאוד על ידי סיבות וגורמים רבים ומגוונים. ניתן למצוא בין היתר סיבות גופניות להופעת אין אונות, או סיבות גופניות ופיזיות להופעת אין אונות. להלן סיבות עיקריות להופעת אין אונות כיום:

  • בעיות שונות בכלי הדם שמונעות זרימה של דם לאיבר המין הזכרי – מדובר במצב רפואי שיכול גם הוא להיגרם מכל מיני סיבות כמו למשל עישון, אנשים שמפריזים בשתיית משקאות אלכוהוליים ומשקאות המכילים קפאין, אנשים שצורכים את התזונה שלהם בצורה לקויה, אנשים שלא מבצעים פעילות גופנית מיטיבה ורציפה ביום יום שלהם, מצבים גנטיים שונים ועוד. כדי לטפל בשורש הבעיה, יש לגשת לרופא המשפחה ולהבין מה הסיבה שגורמת לזרימה לא תקינה של דם וחמצן לאיבר המין הזכרי. יש כל מיני בדיקותאין אונות סיבות – מה הם הגורמים השונים להופעת אין אונות אצל גברים? שצריך לעשות ואז ניתן לפי זה להתאים את הטיפול המתאים.
  • בעיות של מערכת העצבים הגוף – יש כל מיני סוגים של בעיות במערכת העצבים בגוף לצד מחלות נוירולוגיות, נטילת תרופות מסוימות, אלו ועוד יכולים לגרום לבעיות בזקפה ולאין אונות.
  • בעיות הורומונליות – חוסר בהורמונים מסוימים שיכולים להשפיע על הזקפה.
  • בעיות מבחינה מבנית שמשפיעות על הרקמות השונות אשר נמצאות באיבר המין הזכרי
  • גורמים תרופתיים – אין אונות יכולה להופיע בשל נטילת תרופות שיכולות לגרום כתוצאה ישירה לחוסר תפקוד תקין של איבר המין הזכרי. אותן תרופות ידועות בשל היותן מכילות רכיבים כימיים הפוגעים בזרימה התקינה של הדם ומובילות לאין אונות. ניתן לשנות את המינון או להחליף את התרופה בהתאם לצורך ובהמלצתו הרפואית של הרופא המטפל בלבד
  • גורמים נפשים שונים אשר משפיעים על החשק והיכולת לקיים מין
  • חרדה או דכאון יכולים ליצור בעיות בזקפה ובחשק המיני אצל גברים רבים.
  • מצבים רגשיים שונים – לחץ, בעיות בזויות, חוסר ידע מיני, התחלה של מערכת יחסים חדשה, חיים מתוחים ועוד מצבים הקשורים לנפש יכולים להוביל לבעיות אין אונות.
  • צריכה מופרזת של אלכוהול ושל סמנים
  • השמנת יתר שיכולה להשפיעה על היכולת של אדם לקיים יחסי מין
  • עישון מוגבר של טבק
  • גיל מבוגר
  • רמה גבוהה של כולסטרול בדם
  • שימוש מופרז בסמים אשר יכולים גם כן להשפיע על הכושר המיני שלנו

חשוב לדעת כי אין מה להתבייש, ומדובר בבעייה שנחשבת למאוד נפוצה וניתן לטפל בה במגוון של אמצעים רפואיים כמו טיפול תרופתי, טיפול באמצעות גורמים חיצוניים המזרימים דם לאיבר המין, טיפול פסיכולוגי, טיפול התנהגותי ועוד. כדאי לקרוא על הנושא לעומק, לצפות בסרטונים העוסקים באין אונות ולהגיע לטיפול בהתאם לגורמים שמובילים לבעיה.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!