התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול באין אונות

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

 

טיפול באין אונות – בתור התחלה, מבוא לאין אונות

בתור התחלה, אנו מעוניינים לנפץ ולשברו סטיגמה שמופיעה אצל גברים רבים שחווים מקרים וסיטואציות של אין אונות – אתם לא לבד, אין אונות זה אחד הסימפטומים הרפואיים המוכרים והנפוצים כיום בעולם. אין אונות, או כפי שמושג זה נהגה בלועזית – אימפוטנציה, הוא מצב רפואי שבו זכר מתקשה להגיע למצבים של זקפה, דבר אשר בסופו של דבר פוגע ביכולת של אותו האדם לקיים יחסי מין. למרות העובדה שגברים רבים מובכים או מתביישים מאין האונות שלהם, הספרות הרפואית והמחקרים הרפואיים מצביעים על כך שבקרב גברים בין גילאי 40-70, כמחצית מאותם הגברים עשויים לפגוש לפחות לפעם אחת מצב של אין אונות, ועל כן, מדובר ככל הנראה על מצב רפואי נפוץ הרבה יותר משחשבנו.

הסבר על הליך הזקפה בהיבט הפיזי

בזמן שגבר חווה גירוי מיני, המוח שולח אותות למערכת העצבים וזו שולחת אותות לעצבים אשר מעצבבים את איבר המין הגברי. בתהליךטיפול באין אונות – על קצה המזלג, מה הם הסיבות השונות להרגשה של אין אונות הסימפטומים הרפואיים שיכולים להוביל להרגשה של אין אונות על ידי הגברים הם מגוונים ורבים כל כך זה, נוצרת תגובה המגבירה את פעילות העצבים הללו ואת זרימת הדם אל איבר המין מה שבעצם מוביל לכך שהאיבר מתרחב ומתקשה. כל בעיה במערכת העצבים או ליקוי בתהליך, יכול להוביל לאין אונות. כל דבר המשפיע על החשק המיני, יכול גם כן לפגוע בהליך הרציף אותו עוברת מערכת העצבים. בעיות עצביות, בעיות הורמונליות, בעיות עצביות, בעיות אנטומיות ובעיות בכלי הדם כמו סוכרת, טרשת עורקים, לחץ דם גבוה- כל המצבים האלה פוגעים בחשק המיני ובתהליך הזקפה. גם גידול במערכת העצבים, אנשים שעברו שבץ מוחי, אנשים הסובלים מפרקינסון או נפגעו בעמוד השדרה עלולים לסבול מאין אונות.

טיפול באין אונות – על קצה המזלג, מה הם הסיבות השונות להרגשה של אין אונות

הסימפטומים הרפואיים שיכולים להוביל להרגשה של אין אונות על ידי הגברים הם מגוונים ורבים כל כך, זאת כאשר ניתן לחלק את הסימפטומים הללו לקבוצות שונות. אם מסתכלים על הסימפטומים השונים המובילים לאין אונות, אזי שניתן לחלק את הסימפטומים הללו למספר קבוצות עיקריות – מצבים רפואיים הגורמים לאין אונות, מצבים נפשיים הגורמים לאין אונות, ודפוסי התנהגות שיכולים להוביל גם כן ולהגדיל את הסיכוי להרגשה של אין אונות. מבחינה רפואית, אין אונות יכול להיות סימפטום של בעיות רבות בכלי הדם, במערכת העצבים, בבעיות הורמונליות שונות, ועוד. ומבחינה רגשית, אין אונות יכולה להופיע במקרים רבים כתוצאה ישירה של חרדה, דכאון,  או בשל מצבים רגשיים שמשפיעים על החשק והכושר הרפואי. במקרים רגשיים אולם, אין האונות יכולה להיות זמנית, ולחלוף לאחר מעבר של התקופה הרגשית המסובכת שאדם עובר. מבחינה של דפוסי התנהגות, אין אונות יכולה להופיע בשל צריכה מוגברת של אלכוהול, סמים, עישון, וכדומה.

טיפול באין אונות – האם כדאי ללכת לאבחן את אין האונות שלנו על ידי רופאטיפול באין אונות – האם כדאי ללכת לאבחן את אין האונות שלנו על ידי רופא כפי שאמרנו לפני כן, במצבים רבים אין האונות תורגש למשך פרק זמן ספציפי, ולאחר מכן אין האונות תחלוף והאדם שחווה אותה ירגיש כפי שהוא הרגיש לפני כן.

כפי שאמרנו לפני כן, במצבים רבים אין האונות תורגש למשך פרק זמן ספציפי, ולאחר מכן אין האונות תחלוף והאדם שחווה אותה ירגיש כפי שהוא הרגיש לפני כן. ועל כן, לא צריך להיכנס ישר ללחץ אם אנחנו מרגישים אין אונות לפתע בחיים שלנו. ולמרות זאת, ההמלצה הרפואית הינה לגשת לאבחון מדויק על ידי רופא, זאת כאשר אין האונות שאתם חווים לא חולפת לאחר מספר רב של שבועות. במצבים כאלה כאמור, אין האונות יכולה להצביע על בעיה רפואית כלשהו. חשוב לדעת – אין אונות יכולה להיות סימפטום מקדים בעצמה למחלות רפואיות שונות – זאת לדוגמה של מחלות לב שונות.

טיפול באין אונות – זהירות! טיפולים אלטרנטיביים המוצעים למי שסובל מאין אונות

במידה שיצא לכם לגלוש באינטרנט ולהיתקל בהצעות מפתות כאלה או אחרות לטיפול באין אונות, עליהם להיזהר מאוד מהמצבים האלה. כיום ישנם גופים רבים שמנסים לנצל את השכיחות של בעיית אין האונות, ולהציע לאנשים רחבי האינטרנט טיפולים אלטרנטיביים לטיפול בבעיות של אין אונות. במרב המקרים מדובר על טיפולים אשר מוצעים על ידי אנשים אשר לא מוסמכים בשום צורה לטיפול ואבחון של בעיות אין אונות שונות. אנו ממליצים בכל לשון של בקשה לוודא כי הטיפול הרפואי אליו אתם ניגשים הוא טיפול רפואי אשר מתבצע אך ורק על ידי גורמים רפואיים שמוסמכים ומקצועיים לכך.

טיפול באין אונות – כיצד ניתן כיום לטפל בצורה מקצועית ואמינה בבעיות של אין אונות

כפי שהסברנו בשורות הקודמות, אין אונות הוא סימפטום רפואי מוכר שיכול להתרחש ממכוון רחב מאוד של מצבים רפואיים שונים – החלבמידה שיצא לכם לגלוש באינטרנט ולהיתקל בהצעות מפתות כאלה או אחרות לטיפול באין אונות, עליהם להיזהר מאוד מהמצבים האלה. מבעיות נפשיות, רפואיות, או דפוסי התנהגות שמובילים לבעיות אין אונות. בשל כך, טיפול באין אונות על ידי רופא מוסמך יתחיל מאבחון מקיף של המצב הרפואי של כל מטופל, זאת על מנת להבין קודם כל מה הוא הגורם הנקודתי בכל סיטואציה להופעות אין האונות. ובהתאם לכך, הרופא יוכל להתאים את סוג הטיפול המתאים ביותר לכל מטופל, זאת כאשר ניתן למנות טיפולים שונות לאין אונות – שינויים באורח החיים, נטילת תרופות, טיפול במחלות רקע, ועוד.

מכיון ויש לא מעט סיבות וגורמים שיכולים להוביל לאין אונות כמו למשל לחץ וסטרס, שתייה מוגברת של משקאות המכילים אלכוהול, מחלות מסוגים שונים, נטילת תרופות,  זרימת דם שאינה תקינה לאזור, עישון, גיל ועוד, יש להתאים את הטיפול בהתאם לסיבה שנמצאה. לכן, מומלץ מאוד להימנע מנטילת תרופות או ביצוע טיפולים מסוגים שונים, שלא על ידי רופא מקצועי המוסמך לטפל בבעיות מהסוג הזה.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!