התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

זריקות

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים


זריקות לטיפול בבעיות אין אונותזריקות לטיפול בבעיות אין אונות כוללות הזרקת כימיקל המרגיע את העורקים כדי להגביר את זרימת הדם לפין. הטיפול ידוע ביעילותו לטיפול בבעיות זקפה.

בשל האופי הפולשני שלו, הוא משמש ברוב המקרים לטיפול בגברים שלא שיפרו את בעיות התפקוד המיני שלהם עם טיפולים אחרים, או שאינם מתאימים לטיפולים אחרים, כגון טיפולים תרופתיים.

פפארברין, תרופה שמייצרת התרחבות כלי דם, הוכחה ביעילותה לטיפול בבעיות זקפה, כשהיא מוזרקת ישירות לפין. היום קיימות תרופות הרחבת כלי דם נוספות הניתנות בהזרקה, ומחקרים הוכיחו את יעילותם לטיפול בבעיות זקפה.

תרופות נפוצות בטיפולי זריקות לטיפול בבעיות אין אונות

פרוסטגלנדין נחשבת כיום התרופה הנפוצה ביותר כטיפול בהזרקות לבעיות אין אונות. היא יעילה לטיפול ברוב הגברים המנסים אותה, אך עשויה להיות קשורה עם כאבי פין.

התרופה טרימיקס נחשבת כיעילה יותר כשהיא ניתנת לבד, ויש לה פחות סיכון של תופעת לוואי של כאבי פין. היא מכילה אשלגן, הפועל להרגעת שרירי הפין, כך שזרימת דם מוגברת יכולה לעבור לתוך כלי הדם ולאפשר זקפה.

אופן השימוש בזריקות לטיפול בבעיות אין אונות

יש להבין כיצד להזריק את התרופה, לקבוע את המינון הטוב ביותר, ולנטר את תופעות הלוואי. מומלץ להזריק בצד הפין בבסיס ובצדדים חלופיים. טיפול בהזרקה מתבצע לא יותר מאחת ליממה. גברים הנוטלים מדללי דם חייבים להקפיד על זהירות עם השימוש בטיפול בהזרקה.

הטיפול פועל באופן זהה להשפעות ויאגרה לאין אונות, אך הוא משפיע לתקופה ארוכה יותר, היות והתרופה נשארת בגוף למשך מספר חודשים, ולא למספר שעות בלבד.

תופעות לוואי של  טיפולי הזרקות

תופעות הלוואי של זריקות לטיפול בבעיות אין אונות כוללות:

כאבי פין – כתוצאה מהתרופה, ולא מהזריקה. תופעת לוואי זו מתרחשת בעקבות השימוש בתרופה אלפוסטראדיל או פרוסטגלנדין.

פריאפיזם – זקפה מתמשכת הנמשכת ארבע שעות או יותר. אם הזקפה נמשכת שש שעות או יותר, זהו מצב חירום אורולוגי, המחייב ייעוץ של אורולוג או טיפול חירום מיידי.

הצטלקות או דימום באזור ההזרקה – חבישה עדינה באזור ההזרקה לאחר הסרת המחט עשויה לסייע במניעת דימום או חבורות.

עקמת פין – קשורה להתפתחות רקמת צלמת באזור ההזרקה.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!