התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

פיזיותרפיה

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

פיזיותרפיההפרעות אין אונות הן הבעיות הבריאותיות המובילות אצל גברים, וחוקרים סבורים שכל גבר סובל מבעיות זקפה בשלב כלשהו בחייו.

אין אונות היא מצב המאופיין בחוסר היכולת לשמור על זקפה במהלך יחסי מין. למרבה המזל, למרות שתפקוד לקוי של זקפה הוא מצב שכיח, הוא קל לטיפול. ניתן לבחור מתוך מגוון תרופות טבעיות, כולל טיפולים אלטרנטיביים, אשר יכולים לשפר את הכושר הגופני, היכולת המינית ומסת השריר.

גברים רבים המאובחנים עם אין אונות מחליטים על מספר תרופות טבעיות לפני שהם בוחרים בתרופות קונבנציונאליות לשיפור התפקוד המיני. פיזיותרפיה היא אחת השיטות המומלצות ביותר כטיפול אלטרנטיבי לתפקוד לקוי של זקפה.

מאמר זה מוקדש לחשיבות הפעילות הגופנית כשיטה לטיפול בבעיות זקפה ומצביע על תרגילי הפיזיותרפיה הטובים ביותר בהם ניתן להשתמש כחלק מהטיפול.

מאפייני טיפול פיזיותרפיה לבעיות אין אונות

טיפול פיזיותרפיה מתמקד בשיפור התפקוד המיני וכולל:

שיקום רצפת האגן – כולל הבטן ושרירי הירך.

שיפור תנועת העצבים הפודנדיאליים – באמצעות השפעה על רקמת החיבור באגן, ושיפור תפקוד השרירים והרקמות שמסביב.

חיזוק טווח תנועה – כולל חיזוק שרירי האגן כדי לשפר את תפקוד האגן והגפיים התחתונות, ולהוביל לאיזון ויציבות.

פיזיותרפיה לעצבים הפודנדאליים

עצבים אלו מקורם באגן, והם מכילים גם סיבים חושיים מוטוריים. העצבים הפודנדאליים החושיים מתפרשים לשלושה עצבים קטנים יותר: העצב הרקטאלי, העצבים האחראים על תפקוד האשכים והשופכה, ועצב הדגדגן. החלק המוטורי של עצבים אלו אחראי לתפקוד השריר האנאלי החיצוני, שרירי שלפוחית השתן, ושרירי רצפת האגן.

טיפול פיזיותרפיה מתמקד בגירוי העצב הפודנדאלי לשיפור תפקוד חושי באזור האגן וטיפול בעוויתות השרירים. פיזיותרפיסט מתמקד בשרירים הפנימיים של האגן, באמצעות גירוי עצבי פודנדיאלי, והתרגילים משפיעים על שיפור תפקוד המפשעה, הבטן, הרגליים והישבן.

תרגילי קגל

תרגילים אלו אינם מיועדים לנשים בלבד . גם גברים יכולים לבצע אותן ולהשיג את אותן השפעות מועילות. תרגילי קגל לגברים מומלצים במקרים רבים על ידי פיזיותרפיסטים לטיפול בבעיות זקפה, ולחיזוק שרירי רצפת האגן.

כדי לבצע תרגילים לחיזוק האון הגברי אלו, יש לאתר את שרירי רצפת האגן, באמצעות עצירת תהליך ההשתנה מספר פעמים, וכיווץ השרירים מספר פעמים. מתחילים לבצע תרגילים אלו מספר פעמים ביום כדי להשיג תוצאות.

תרגילים אירוביים – מחקר שפורסם בכתב העת האמריקאי לפיזיותרפיה וקרדיולוגיה, אישר שתרגילים אירוביים מסייעים לריפוי תפקוד הזקפה, הנגרם ברוב המקרים כתוצאה מהשמנה, יתר לחץ דם וסוכרת, אשר מפחיתים את זרימת הדם בפין. תרגילים אירוביים מסייעים לשיפור הבריאות, שיפור זרימת הדם וטיפול באין אונות.

יוגה – מתח הוא אחד הגורמים השכיחים ביותר של תפקוד לקוי של זקפה. תרגילי יוגה הם שיטה מצוינת להפחתת הלחץ וטיפול במצב זה. באמצעות התרגול, ניתן לשפר את הבריאות הגופנית והנפשית.

שחייה – תרגיל פיזיותרפיה נהדר המסייע לטיפול בבעיות זקפה ושיפור הבריאות. פיזיותרפיסטים משלבים תרגילי פיזיותרפיה והידרותרפיה באמצעות תרגילים אירוביים אותם ניתן לבצע במים.

אולי יעניין אותך גם:

קונדילומה: מהי? עד כמה היא שכיחה? וכיצד ניתן לטפל בה?

תאי לחץ לטיפול באין אונות – עד כמה זה יעיל?

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!