התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול בגלי הלם תופעות לוואי – על טיפול בגלי הלם, מתי משתמשים בגלי הלם, והאם לטיפול בגלי הלם יש תופעות לוואי?

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

העולם הרפואי הוא עולם אשר נמצא בצמיחה והתפתחות מתמדת לאורך כל השנים. המטרה היא תמיד זהה – למצוא ולייצר חידושים טכנולוגיים רפואיים שיוכלו להקל לעולם הכל כך חשוב הזה, זאת על ידי – סיוע לצוותים הרפואיים העמוסים, הקטנת משך הטיפול, ייעול והקלה על מגוון טיפולים ובעיות רפואיות שונות, ועוד. טיפול בגלי הלם, הוא אחד החידושים הרפואיים החמים ביותר כרגע בעולם הרפואה, זאת כאשר מדובר על טיפול שמתאים למגוון רחב של בעיות רפואיות, אך כיום הוא משתלב בעיקר בתחומים האורטופדיים. מה זה טיפול בגלי הלם, כיצד טיפול בגלי הלם מתבצע, מה הם הסימפטומים המוכרים כיום לטיפול בגלי הלם, ועוד. את כל התשובות לשאלות הללו, ועוד מידע נוסף רלוונטי וחשוב, תוכלו למצוא בשורות הבאות שלפניכם

טיפול בגלי הלם תופעות לוואי – מה זה טיפול בגלי הלם, ואיך זה עובד?טיפול בגלי הלם תופעות לוואי – מה זה טיפול בגלי הלם, ואיך זה עובד? טיפול בגלי הלם הוא טיפול אשר מתבצע בשורה התחתונה על ידי החדרה של גלי הלם למקומות ייעודיים

טיפול בגלי הלם הוא טיפול אשר מתבצע בשורה התחתונה על ידי החדרה של גלי הלם למקומות ייעודיים לטיפול בהם בגוף. גלי ההלם כאמור, מעוררים רכיבים שונים בגוף שלנו, אשר לאחר מכן מסייעים לטיפול והחלמה במגוון רחב של בעיות רפואיות, ומסייעות כאמור לגוף שלנו בצורה טבעית. כיום, טיפול בגלי הלם הוא טיפול אשר מתאים במצבים אורתופדיים רבים, והטיפול בגלי הלם מתבצע כאמור על מנת לטפל באזורים ספציפיים בגוף, לרוב כאשר מדובר על אזורי חיבור בין איברים בגוף שלנו, זאת לדוגמת – כתפיים, ברכיים, אגן, ירכיים, וכדומה. גלי ההלם שמוחדרים בעצימות גבוהה לגוף שלנו, ולאורך משך זמן של כמה מפגשים, גורמים להתעוררות טבעית של חלקים בגוף שלנו, אשר מצטרפים למאבק הגופני כנגד הדלקת, המפגע, וכדומה. טיפול בגלי הלם מהווה טיפול במקרים בהם כאב כלשהו בגוף נעשה כאב כרוני, כזה שלא עובר למשך זמן ממושך, ובמצבים בהם טיפול תרופתי, טיפולים אנטי דלקתיים, או כל טיפול אחר שנעשה על מנת לעזור לכאב לחלוף לא עזרו.

טיפול בגלי הלם תופעות לוואי – לאחר כמה זמן ניתן להרגיש ולראות את תוצאות הטיפול בגלי הלם?

דבר ראשון, חשוב לציין כי טיפול בגלי הלם הוא טיפול סדרתי, כלומר טיפול אשר מתבצע לאורך מספר פגישות עם המטופל, ולא במפגש חד פעמי עם המטופל, כמו ניתוחים, וטיפולים דומים. טיפול בגלי הלם נערך במספר פגישות מצומצם עם המטופל, זאת כאשר מספר הפגישות בכל טיפול בגלי הלם משתנה בהתאם למטופל, בהתאם לסיטואציה הרפואית, וכדומה. ישנם מטופלים שמעידים כי הם מרגישים את השיפור שחל במצבם הרפואי ובמצב הכאב שלהם, כבר לאחר הטיפול הראשון שהם מבצעים בגלי הלם. אולם, מדובר על הטעיה מבחינת אותם מטופלים, זאת בשל העובדה שהתחושה הגופנית שאותם המטופלים מתארים, זו היא תחושת אופוריה שעוברת בגוף שלנו לאחר הטיפול הראשון בגלי ההלם, ולא מדובר על תוצאות אמת של ממש בעקבות הבדיקה. את השיפור הגופני ואת התוצאות החיוביות הישירות של הטיפול בגלי ההלם, ניתן להרגיש לאחר שחולפים להם מספר משמעותי של טיפולים, כאשר על פי הערכות, השינוי הפיזי הממשי בגוף שלנו סביר להניח יתרחש לאחר משך של 3-4 פגישות בערך, שרק לאחריהן, נוכל באמת להרגיש שינויים פיזיים משמעותיים והקלה הדרגתית ומשמעותית על סך הכאב שאנו מרגישים.

טיפול בגלי הלם תופעות לוואי – האם לטיפול בגלי הלם יש תופעות לוואי? מה הן הסכנות של טיפולטיפול בגלי הלם תופעות לוואי – לאחר כמה זמן ניתן להרגיש ולראות את תוצאות הטיפול בגלי הלם? בגלי הלם?

בסופו של דבר, עליכם להבין כי טיפול בגלי הלם הוא לא טיפול שהגיח משום מקום לחיים שלנו, אלא כי מדובר על טכנולוגיה אשר פותחה לאורך שנים, וטכנולוגיה שהתברגה לאט לאט בתור הטיפול שאנחנו מכירים כיום לטיפול בגלי הלם. כיום בעולם טיפול בגלי הלם התבצע על מיליוני אנשים במצטבר ולאורך השנים, וניתן להגיד כי לטיפול בגלי הלם אין סכנות רפואיות כלל. מבחינת תופעות לוואי, לא מוכרות כיום תופעות לוואי רציניות וחמורות של טיפול בגלי הלם, זאת לאחר שהטיפול נוסה והתבצע על מיליוני בני אדם שמהווים קבוצת ניסוי מספיק גדולה לתוצאות מחקר אמינות. לאחר שהטיפול התבצע על מספר גדול של אנשים, ניכר כי תופעות הלוואי היחידות של טיפול בגלי הלם זה תופעות לוואי מינוריות כמו אדמומיות קלה, וגירודים קלים שנעלמים לאחר פרק זמן קצר.

מה היתרונות אל מול החסרונות של טיפול באמצצעות גלי הלם?

כמו בכל טיפול, גם הבחירה בגלי הלם בתור טיפול למגוון של דלקות, בעיות אורטופדיות וכאבים כרוניים מביא איתו יתרונות לצד חסרונות. מצד אחד, הטיפולמה היתרונות אל מול החסרונות של טיפול באמצצעות גלי הלם? כמו בכל טיפול, גם הבחירה בגלי הלם בתור טיפול למגווןו של דלקות, בעיות אורטופדיות וכאבים כרוניים מביא איתו יתרונות לצד חסרונות. נחשב לסופר יעיל, מטופלים מעידים על כך כי קיים שיפור ניכר ברמת הכאב ובחזרה לשגרת החיים שלהם, כבר אחרי טיפול אחד. מצד שני, טיפול אחד אף פעם לא יספיק ויש לבצע סדרה של טיפולים כדי שניתן באמת יהיה לחוות שיפור רציני. יתרון נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו הוא שהטיפול אינו מלווה בתהליכים כירורגיים כאלה או אחרים וניתן לחזור לשגרה מיד בתום הטיפול. בנוסף, בשונה מטיפולים אחרים, הטיפול בגלי הלם אינו כאב, אלא לרוב מעידים המטופלים על אי נוחות כזו או אחרת שמתלווה לטיפול, אבל כאן מדובר במשהו שהוא מאוד אינדיוידואלי כמובן.

כן חשוב לבחור במכון מוסמך לטיפול באמצעות גלי הלם, הטיפול חייב להתבצע על ידי פיזיותרפיסט מקצועי שמתמחה בטיפולים בגלי הלם. תוכלו לקבל המלצות דרך אנשים שאתם מכירים, להשוות בין כמה מקומות ברשת האינטרנט וללכת למקום מתאים שיהיה זמין עבורכם לעבור רצף של טיפולים, בהתאם לאזור המגורים שלכם כמובן. הטיפול אמור לעלות בין 300-1,000 ש“ח לטיפול.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!