התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

בעיות בתפקוד המיני – חיי מין תקינים הם חשובים לרמת האושר הכוללת שלנו

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

על אף שתחום חיי המין, ועולם המיניות באופן כללי הוא תחום שנמצא לאורך ההיסטוריה ולאורך השנים במחלוקת תמידית, כיום, ישנהאנשים רבים מגיעים למצבים בחיים שבהם הם עומדים בפני סיטואציה של בעיות בתפקוד המיני, אצל גברים, מדובר על מצב שנקרא אין אונות הסכמה רווחת בקרב המדע ובקרב הספרות הרפואית כי לחיי מין תקינים ישנם השפעה ישירה על מדד האושר שלנו ביום יום. ביצוע של יחסי מין בקבועי זמן כאלה או אחרים, יוצר בסופו של דבר רמת אושר גבוהה יותר בגוף, אשר נגרמת בשל שחרור של הורמונים קריטיים למדד השמחה על ידי גוף, שיפור הדימוי העצמי והערכה העצמית, ועוד. אולם, אנשים רבים מגיעים למצבים בחיים שבהם הם עומדים בפני סיטואציה של בעיות בתפקוד המיני, אצל גברים, מדובר על מצב שנקרא אין אונות, או בשמו הלועזי – אימפוטנציה. במידה שאתם או אהובכם נתקל בפני סיטואציה של בעיות בתפקוד המיני, הכתבה הקרובה תספק מידע חשוב ורלוונטי על אין אונות, השכיחות של אין אונות, וכיצד ניתן לטפל בסיטואציות של אין אונות על ידי גברים.

בעיות בתפקוד המיני – מבוא לאין אונות ובעיות בתפקוד המיני אצל גבריםהרבה יותר מהאחוז שהייתם חושבים מהגברים בעולם, חווים או יחוו לפחות פעם אחת לאורך החיים שלהם בעיות בתפקוד המיני בדמותה של אין אונות.

אנשים רבים חווים כיום בעיות בתפקוד המיני, על אף שמדובר על נושא שלא נמצא לעולם בכותרות או בשיח הכולל. מבחינת גברים, אחוז גדול, הרבה יותר מהאחוז שהייתם חושבים מהגברים בעולם, חווים או יחוו לפחות פעם אחת לאורך החיים שלהם בעיות בתפקוד המיני בדמותה של אין אונות. אין אונות, או בלועזית – אימפוטנציה, זה מצב אשר מתאפיין על בעיות ביכולת הגברית להשגת זקפה, ולשמירה על זקפה אשר מספקת לצורך קיום תקין של יחסי מין. למרות שגברים לא נוטים לדברים בקול רם על אין אונות, מחקרים מראים כי מדובר בתופעה שכיחה למדי, כך שלעשה בערך 50 אחוז מהדברים בין גילאי 40-70, עלולים לחוות אין אונות במהלך השנים האלה בתצורות כאלה או אחרות. באופן כללי, אין אונות יכולה להגרם בשל סיבות רבות ממש, זאת כאשר ניתן למצוא תחת הסל של הגורמים השונים להיווצרות אין אונות סיבות כגון – סיבות נפשיות להיווצרות אין אונות, סיבות פיזיות להיווצרות אין אונות, ודפוסי התנהגות והרגלים שונים שיכולים להוביל לאין אונות אצל גברים.

בעיות בתפקוד המיני – מה הם הגורמים השונים אשר יכולים להוביל בסופו של דבר להיווצרות של אין אונות?

כפי שאמרנו בקצרה בשורות הקודמות, כיום מדברים על עשרות רבות של גורמים שיכולים להוביל ולגרום בצורה כזו או אחרת להיווצרות של בעיות בתפקוד המיני, כלומר אין אונות אצל גברים. מצד אחד, בעיות בתפקוד המיני יכולות להיווצר כתוצאה מסל רחב של בעיות בריאותיות פיזיות אצל גברים – מחסור בהורמונים שמשפיעים על המיניות, בעיות במערכת העצבים ששולטת על תפקוד הפין הגברים, בעיות בכלי הדם המספקים דם לפין הגברים, ועוד סיבות רפואיות רבות. ומצד שני, מדברים כיום על כך שאחוז נכבד מכלל המקרים הקיימים של בעיות מיניות אצל גברים מתרחשים בכלל בשל מצבים נפשיים לא פשוטים – דכאון יכול לגרום לאין אונות, חרדה גם כן. בנוסף על כך, משברים בזוגיות, לחץ מביצוע האקט המיני, ומבוכה עצמית, יכולים לגרום גם כן לבעיות בתפקוד המיני אצל גברים. הקטגוריה האחרונה של גורמים שיכולי לגרום לאין אונות אצל גברים, היא הקטגוריה של דפוסי התנהגות שונים שפוגעים בסופו של דבר ביכולת להשיג זקפה – צריכה מוגברת של אלכוהול, טבק, סמים, וכדומה, יכולים גם כן לגרום בתצורה ישירה לאין אונות אצל גברים.

בעיות בתפקוד המיני – מתי נאלץ ללכת לבצע אבחון של בעיות התפקוד המיני שאנחנומצד אחד, בעיות בתפקוד המיני יכולות להיווצר כתוצאה מסל רחב של בעיות בריאותיות פיזיות אצל גברים – מחסור בהורמונים שמשפיעים על המיניות עומדים בפניהם

בתור התחלה, אין צורך למהר ולרוץ לבצע אבחון רפואי של בעיות בתפקוד המיני, כלומר, אין אונות שגברים חווים. למרות זאת, כאשר מדובר על מצבים שבהם החוסר להגיע לזקפה אצל הגבר, מתרחשת לאורך פרק זמן העולה על מספר שבועות, ככל הנראה שמדובר בגורמים רפואיים אשר גורמים לאין האונות, ועל כן עלינו ללכת לבצע אבחון והמשך טיפול אצל רופא מוסמך. אולם, כיום באינטרנט מסתתרות להן פרסומות רבות המציעות טיפול אלטרנטיבי עבור גברים שסובלים מבעיות בתפקוד המיני. אנו ממליצים בחום להימנע מכל סוג של טיפול באין אונות אשר לא מתבצע על ידי רופא מוסמך.

גם נשים יכולות לסבול מבעיות בתפקוד המיני

אחד המצבים המוכרים לאובדן חשק מיני אצל נשים הוא כל מה שקשור להריון ולידה. הרבה נשים חוות אובדן חשק מיני בזמן ההריון, הן בשל גורמים הקשורים לחוסר איזון של המערכת ההורמונלית, שכן הפעילות ההורמונלית מוגברת והן בשל שינויים פיזיים שהאישה חווה. כתוצאה מכך נשים רבות חוות חוסר נוחות בשל העלייה במשקל ונרתעות מפעילות מינית. בנוסף, יש נשים אשר חוות דכדוך אחרי לידה, עצבות, דיכאון אחרי לידה, חרדות ואז מקבלות טיפול תרופתי אשר פעמים רבות מדכא את החשק המיני.

איך מטפלים בבעיות בחשק המיני?

בין אם מדובר באישה או גבר, בין אם זה קורה כתוצאה מגורמים פיזיים או נפשיים, גנטיים או תרופתיים, מחלה או מצב אחר, תמיד יש פתרון שמאפשר לפתור את הבעיה. הכי חשוב, כדי שהבעיה בחשק המיני באמת תיפטר היא להבין מה גורם לה מהשורש ולפי זה הרופא המטפל יוכל לקבל החלטה לגבי הטיפול הנכון והטוב ביותר עבור המטופל. חשוב שהטיפול יהיה יסודי, מקצועי, לאורך זמן, כלומר רציף ולא יופסק באמצע, אחרת הבעיה עלולה לחזור. במידה ומדובר בסיבה נפשית, חשוב לטפל בה באמצעות פסיכולוג או פסיכיאטר.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!