התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול באין אונות בגלי הלם

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

על אף שמדובר על נושא רגיש עבור גברים רבים, שעשויים לא לפתוח את הנושא הזה כמעט כלל – אין אונות ובעיות בתפקוד המיני אצל גברים, היא אחת הסימפטומים הרפואיים המוכרים ביותר כיום בעולם כאשר מדובר על בעיות בתפקוד המיני של גברים. גברים רבים בגילאים בגרות עתידים לחוות בעיות בתפקוד המיני, ומרגיש לפעמים כי אין מספיק הכרה ומידע על הנושא עבור גברים רבים שמתמודדים עם בעיות כאלה או אחרות בתפקוד המיני. טיפול בגלי הלם, טיפול חדשני שפותח לאט לאט בשנים האחרונות, מציע כיום טיפול יעיל ובטוח לגברים שמתמודדים עם בעיות בתפקוד המיני. מה זה בעיות בתפקוד המיני? מה הם הגורמים השונים לאין אונות? וכיצד טיפול בגלי הלם מתאים כיום לגברים אשר מתמודדים עם בעיות בהגעה לזקפה. כל זאת ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

טיפול באין אונות בגלי הלם – מבוא לאין אונות אצל גבריםטיפול באין אונות בגלי הלם – מבוא לאין אונות אצל גברים על פי הגדרה, אין אונות מוגדרת בתור בעיה אשר מתרחשת כאשר גברים מתמודדים עם בעיות וקשיים שונים בהגעה לזקפה

על פי הגדרה, אין אונות מוגדרת בתור בעיה אשר מתרחשת כאשר גברים מתמודדים עם בעיות וקשיים שונים בהגעה לזקפה, או שמירה על זקפה תקינה על מנת לקיים יחסי מין תקינים. מדובר על תופעה שכיחה הרבה יותר מכפי שנהוג לחשוב, זאת כאשר המספרים המדעיים כיום מדברים על למעלה ממחצית מהגברים שחווים לפחות פעם אחת בחיים שלהם בעיות של אין אונות ובעיות בהגעה לזקפה, זאת כאשר, גיל מהווה פקטור משמעותי לבעיות באין אונות, אשר מתרחשות בקרב גילאי 40-70 כאשר מדובר על גברים.

טיפול באין אונות בגלי הלם – מה הם הגורמים המוכרים כיום להיווצרות אין אונות אצל גברים

ככלל, חשוב להבין שאין אונות זה סימפטום רפואי, ולא מחלה. כלומר, יש יותר מסיבה אחת שיכולה לגרום להיווצרות של בעיות אין אונות אצל גברים. כיום נהוג לדבר על גורמים לאין אונות, בקשת של 3 תחומים שונים שיכולים לגרום להיווצרות של בעיות אין אונות אצל גברים – סיבות רפואיות פיזיות להיווצרות אין אונות, סיבות נפשיות להיווצרות אין אונות, וסיבות שקשורות בהרגלים ובדפוסי התנהגות.

מבחינה פיזית, יש קשת רחבה של גורמים רפואיים שיכולים לגרום בסופו של דבר לבעיות בתפקוד המיני אצל גברים – בעיות אשר קשורות למחסור/ עודף של הורמונים המשפיעים על הזקפה, בעיות בכלי דם שתפקידם להוביל דם לפין הגברי, בעיות במערכת העצבים, אשר אחראית גם כן על תפקוד תקין של מערכת המין הגברית, ועוד נוספית. מבחינה נפשית, מוכר וידוע כיום כי ישנה השפעה גדולה של מצבים נפשיים קשים, כמו דכאון או חרדה, על בעיות של חוסר בזקפה או קושי בהגעה לזפקה אצל גברים. הקטגוריה האחרונה כאמור מתייחס להרגלים קיימים שפוגעים בתפקוד המיני אצל גברים, זאת כאשר צריכה מופרזת של חומרים כמו אלכוהול, טבק, וסמים, יכולה לגרום גם כן לקשיים בתפקוד המיני אצל גברים.

טיפול באין אונות בגלי הלם – כיצד ניתן לטפל כיום באין אונות באמצעות גלי הלם?טיפול באין אונות בגלי הלם – מה הם הגורמים המוכרים כיום להיווצרות אין אונות אצל גברים

בשנים האחרונות, ישנו טיפול חדש וחדשני, אשר נעשה כיום על ידי רופאים רבים על מנת לשפר ולעזור לגברים עם בעיות בתפקוד המיני. מדובר על טיפול בגלי הלם, אשר ניתנים לאזור הפגיע בגוף, כאמור במקרה שלנו, גלי הלם שניתנים לפין הגברי. גלי הלם הם גלי חזקים אשר ניתנים לגוף על מנת לשפר בעיות רפואיות רבות כמו – בעיה בגידים, בעיה ברקמות, כאבים כרוניים שלא עוברים לאחר זמן ממושך, ועוד. גלי ההלם עוזרים לגוף שלנו, בכך שהם מעוררים חלקים בגוף שלנו שהיו כבויים, וחלקים אלה מסייעים לגוף שלנו לאחר מכן להתמודד עם כל בעיה רפואית שהיא בצורה טבעית, וללא עירוב של חומרים כימיים, תרופות, וכדומה.

טיפול באין אונות בגלי הלם – מה הן היתרונות של טיפול בגלי הלם עבור בעיות באין אונות לעוממת טיפולים אחרים?

כיום, אחד הטיפולים הנפוצים והישנים יותר לטיפול בבעיות מיניות זה נטילת תרופות המעודדות את ההורמונים המיניים ואת התפקוד המיני של הגוף. לעומת התרופות, טיפול בגלי הלם נעשה ללא כל צורך בחומרים כימיים, והוא מעודד בשל כן, את הספונטניות שניתנת לביצוע במהלך חיי המין, ומנתקת את התלות של המטופל בתרופות שונות לצורך קיום יחסי מין. אחד היתרונות שבטיפול באין אונות באמצעות גלי הלם הוא בכך שמטופלים רבים מעידים על כך, שהטיפול באין אונות באמצעות גלי הלם נחשב יעיל. למעשה, כבר אחרי שניים עד שלושה טיפולים, המטופלים מרגישים שיפור ניכר.

הסיבה לכך היא שהטיפול גורם לכך שיותר דם יזרום לכיוון איבר המין, מה שמשפר את הזקפה לאורך זמן. בנוסף, בשונה מטיפולים רבים אחרים, הטיפול אינוטיפול באין אונות בגלי הלם – מה הן היתרונות של טיפול בגלי הלם עבור בעיות באין אונות לעוממת טיפולים אחרים? מוביל לתסמינים ותופעות לוואי כמו עייפות, כאבים, בעיות במערכת העיכול והמעיים, כאבי ראש, סחרחורות ועוד. ניתן להפסיק את הטיפול באיזה שלב שרוצים. יחד עם זאת, מכיון ומדובר בבעיה שדורשת טיפול, מומלץ לגשת למרפאה או מכון המתמחים בטיפול באין אונות באמצעות גלי הלם ולא למקום שמטפלים בגלי הלם בבעיות אחרות כמו בעיות אורטופדיות למשל. תוכלו לברר על מקום מתאים ברשת האינטרנט וכמובן לדרוש המלצות של מטופלים שביצעו את הטיפול והוא אכן עבד להם. העלות של כל טיפול נעה בין 350-1,000 ש“ח, כאשר בחלק מהמקרים ניתן להזדכות על סכום מסוים דרך הביטוח הפרטי או דרך קופת החולים בה אתם חברים, שכן הטיפול הופך עם השנים יותר ויותר פופולארי. היום, אין סיבה לסבול מאין אונות, ניתן ורצוי לטפל במצב כדי לשפר את איכות החיים והבריאות המינית.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!