התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

זהירות קמגרה מזוייפת ! הסכנות שבזיוף , איפה ניתן לקנות מקורי ? וממה להיזהר.

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים


כולם כבר מכירים את תכשיר הפלא KAMAGRA ORAL JELY , ואת שאר המוצרים של המותג, אך כמו כל דבר טוב, תוך זמן קצר מתחילים להופיע לו זיופים ובמיוחד במוצר נדרש כמו קמגרה או ויאגרה.
וכמו תמיד הזיופים מגיעים לרוב מטורקיה , סין ורשות הפלסטינית. שם מייצרים את הזיוף במחסנים ללא תנאים סניטרים והיגנים , ללא בקרה על כמויות החומר הפעיל, ובעיקר ללא כל יכולת לדעת מה מסתתר בתוך התכשיר.

 

ממה כדאי להיזהר שרוכשים קמגרה על מנת שלא ליפול בזיוף ?

בראש ובראשונה בישראל כיום קמגרה נמכרת בהמון מקומות, כגון : אינטרנט , טלגרם, פיצוציות, חנויות סקס וכדומה.  מבדיקה שערכנו 95% מהמקומות מוכרים את הזיופים המסוכנים, לרוב אלו שמיוצרים בשטחים, מאחר והם יותר נגישים וזולים.
באינטרנט ישנם המון אתרים שמציגים את עצמם כיבואן רשמי  או יבואן בלעדי, או לחילופין בית מרקחת למוצרי קמגרה פארמים למינהם, אז חשוב לדעת , אין דבר כזה יבואן רשמי !! המקום היחיד שניתן באופן וודאי לקנות קמגרה מקורי כיום בתוך הארץ הוא קמגרה ישראל האתר הרשמי .  כמובן שתמיד ניתן להזמין מוצר מקורי ישירות מהודו דרך בית המרקחת "טופ פארם הודו" שם תמצאו את המוצר המקורי במחירים זולים הרבה יותר.

איך נדע לזהות קמגרה מקורי ?

וזאת רבותי שאלת המיליון דולר, בעבר הזיופים היו יותר קלים לזיהוי על ידי מי שמשתמש ומכיר את המוצר בצורה טובה, אך כיום  הזייפנים רואים שיש סימנים חדשים לקמגרה מקורית ומייד מעתיקים את אותם סימנים לפס ייצור חדש, מה שמקשה מאוד לזהות זיוף, ולכן הדבר הבטוח ביותר הוא לרכוש ממקום ידוע כפי שציינו, אך אם בכל זאת תרצו לדעת על ההבדלים והשוני בין מקורי לזיוף אז בדף הבא תדעו כיצד לזהות קמגרה מקורי . שם מתעדכנים כל הזמן חדשות לגבי המוצר ואיך ניתן לזהות.

 

מהן הסכנות בצריכת מוצר מזויף ?

הסכנות בריכת זיוף של קמגרה הן מרובות מאחר והזיופים מיוצרים בתנאים מחתרתיים ללא כל בקרה, כנראה במחסנים מסריחים ולא נקיים, כמו כן המינונים של החומר הפעיל משתנים ולא מדוייקים להבדיל מהייצור על ידי חברת התרופות.

להלן חלק מהסיכונים:

  1.  הרעלה בשל חומרים לא ידועים
  2. מוצר שלא עובד ללא חומר פעיל כלל.
  3. מינון לא נכון של החומר הפעיל וסכנה מוחשית לבריאות.
  4. קלקול קיבה ושלשולים.
  5. פריאפריזם

 

לסיכום

קמגרה מקורי מומלץ לקנות באתר הרשמי קמגרה נט או לחילופין בבית מרקחת מורשה מהודו כגון טופ פארם, וזאת על מנת לא לסכן את הבריאות , והכי חשוב שהמוצר יתן את ההבטחות שלהן הוא מיועד.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!