התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

איך סוכרת משפיעה על התפקוד המיני?

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

מחלת הסוכרת יכולה לגרום עם הזמן נזק למערכות רבות בגוף, בפרט השפעתה על התפקוד מיני בסוכרת. איך בדיוק רמות סוכר גבוהות בדם יכולות לפגוע בליבידו שלכם ואיך אפשר להתמודד עם בעיה זו? מאמר זה ייתן לכם את כל המידע בנושא ויעשה לכם סדר.

מהי סוכרת וכיצד היא משפיעה על התפקוד המיני שלכם?

מחלת הסוכרת הינה קבוצה של מחלות מטבוליות אשר גורמות לרמות גבוהות של סוכר בדם. זה עלול לפגוע במערכות רבות בגופנו כמו: מערכת העצבים, מערכת הלב, וכלי הדם. לאורך שנים המחלה יכולה לפגוע בתפקודם המיני אצל גברים ונשים.

אם ישנה הפרעה במערכת האוטונומית, הקשורה לכלי הדם הקטנים, שרירי שלפוחית ומערכת המין בגופנו עלולה להתרחש בעיה בתפקוד המיני שלכם. תפקוד מיני בסוכרת מחולק ל-4 קבוצות של ליקויים והן: בעיות חשק, בעיות עוררות, בעיות באורגזמה והפרעות כאב.

אילו חולי סוכרת בסיכון גבוה לפתח בעיות בתפקוד מיני?

לא מעט מחקרים נערכו שמהם הסיקו מסקנות, על מי חשוף יותר לפתח בעיות בתפקוד המיני עקב מחלת הסוכרת, והם:

  • סוכרת מסוג 1 – סוג סכרת זו מתפתחת במערכת האוטואימונית ולהם יש נטייה לפתח הפרעות בתפקוד ובחשק המיני לעומת חולי סוכרת סוג 2.
  • סוכרת סוג 2 – גם חולי סוכרת סוג 2 עלולים לפתח בעיות בתפקוד המיני. בשנים האחרונות נמצא כי טיפול באינסולין יכול לצמצם את התופעות לכך, וזו סיבה נוספת לטיפול באינסולין אצל חולי סוכרת.
  • חולי סוכרת שהם מעל גיל 40.
  • חולי סוכרת הסובלים מחוסר איזון ברמות הסוכר לאורך זמן.
  • רמות גבוהות של כולסטרול עשויות לגרום לבעיות בתפקוד מיני בסוכרת.
  • עישון סיגריות
  • חוסר פעילות גופנית.
  • תזונה לקויה, עודף משקל והשמנה.

כיצד אי תפקוד מיני בסוכרת בא לידי ביטוי אצל נשים?

תפקוד מיני בסוכרת יכולה מאוד להשפיע על המיניות של נשים. הפרעות אלו אינן זוכות ליחס הוגן מן החברה מאשר היחס שהגברים זוכים לו. בין ההפרעות היכולות להתפתח הן: יובש בנרתיק, כאב בעת סיום יחסים, בעיות בירידה בחשק המיני וירידה בתשוקה.

ישנם מספר גורמים המשפיעים על נשים סוכרתיות. אישה יכולה להיות מחוסרת סיפוק מהטיפול שהן נוטלות שלא משפיע על התפקוד המיני. מהפן הפסיכולוגי, הן יכולות להתקשות בקבלת המחלה, ויכול להיות שאתן חשות חוסר סיפוק במערכת היחסים שאתן נמצאות בה או שאתן בתוך דיכאון.

כדאי לנשים הסובלות מבעיות בתפקוד מיני בסוכרת לפנות למרפאה לבריאות המינית. שמה אתן תוכלו לבצע סדרה של בדיקות שמטרתן לבדוק היסטוריה רפואית, הכוללת זיהומים ומחלות שהיו בעבר. בנוסף, תוכלו לבדוק שמה על תדירות ההפרעות, בירור על טיפול תרופתי מתאים והרגלי חיים טובים (הפסקת עישון סיגריות ושתיית אלכוהול). אפשר גם לשלוח אתכן לבדיקות דם לבדיקת ההורמונים שלכן.

בשביל לטפל ביובש בנרתיק שלכן אתן יכולות לקנות ג'ל וגינאלי (ג'ל זה נמכר ללא מרשם). הקפידו לקנות את ג'ל זה על בסיס מים או סילקון ולא על בסיס שמן שאינו נשטף בקלות ומעלה את הסיכוי להתפתחותם של זיהומים.

כיצד אי תפקוד מיני בסוכרת בא לידי ביטוי אצל גברים?

גברים החולים בסוכרת עלולים גם הם לפתח בעיות בתפקוד המיני. הבעיה הבולטת בדרך כלל שמתפתחת אצל גברים סוכרתיים הינה בעיות בזקפה. זה עלול להשפיע על הדימוי העצמי שלהם, ובדיוק כמו לנשים להכניס אותם למצב של אי קבלת המחלה וכניסה אפשרית לדיכאון עקב המצב.

כיום יש מספר רחב של טיפולים בנושא המתאים לכל גבר וגופו השונה, ועל הרופא המטפל שלכם להתאים לכם את הטיפול המתאים ביותר.

הטיפולים שהם בעלי ההצלחה הגבוהים ביותר הם:

  • טיפול פסיכולוגי ששם דגש על נושא המיניות וקבלה שלמה של המחלה.
  • טיפול תרופתי עם תרופות שניתנות במרשם כמו: ויאגרה, לויטרה וסיאליס.
  • טיפולים הכוללים זריקות מסוימות שעל הרופא המטפל להציג בפני הפציינט וביחד לקבל איזה טיפול המטופל יקבל.
  • במידה וגברים סוכרתיים לא מגיבים לטיפולים המונעים שקיבלו ע"י הרופא, אפשר לעשות הליך כירורגי שמטרתו להתקין תותב לפין. אופציה זו אחרונה משום שישנו סיכוי גבוה להתפתחותם של סיבוכים המקושרים לתותב עצמו.

למה הסוכרת פוגעת דווקא במקומות הכי עדינים בגופינו?

בעיות בתפקוד מיניכפי שכבר הבנו מחלת הסוכרת פוגעת בכלי הדם בשני המינים (גם גברים וגם נשים) בכל מיני מקומות, אבל ההשפעה הגדולה ביותר היא הפגיעה במקומות הכי עדינים בגופינו ויכולה לגרום לחוסר חשק מיני או בעיות בתפקוד המיני.

החשק המיני יורד או שצצות בעיות בתפקוד המיני של הגברים עקב נטורופתיה פריפרית, חולים ותיקים בסוכרת וסוכרת בלתי מאוזנת. בנוסף, הם עלולים לסבול מחרדה ודיכאון מכך. ואצל חולי סוכרת רבים יש להם רמות טסטוסטרון נמוכות.

הנשים עלולות גם לסבול מהיבטים הנפשיים כגון: דיכאון וחרדה עקב ירידה בחשק המיני המשפיעה על תפקודה המיני. בנוסף, נשים יכולות לסבול מבעיות בעצבוב או בזרימת הדם.

האם טיפול טבעי יכול לעזור?

הרפואה הסינית פיתחה תרופה למי שחלו בסוכרת או שהם מוגדרים במצבים של טרום סוכרת. הטיפול מסייע באיזון רמות הסוכר בדם וגם מטפל בהפרעות הנלוות בגלל המחלה.

הטיפול, כמו כל טיפול רפואי אחר, מתחיל אבחון, ובשלב השני מתאים לכל פציינט תוכנית טיפול מותאמת. שמו של הטיפול הינו "דיקור סיני", והוא מסייע באיזון רמת הסוכר בגוף, שומר על לחץ דם תקין, משפר את זרית הדם ובכלי הדם הקטנים ועוד. במקביל יש עוד טיפולים טבעיים שעוזרים להתמודד עם המחלה ולשפר את הרגשת החולים.

לסיכום, מחלת הסוכרת יכולה לפגוע בתפקוד המיני של גברים ונשים ללא יוצא מן הכלל. למדנו כי ישנם חולי סוכרת וגורמים נוספים עלולים לגרום לכם, החולים להיות בסיכון גבוה לחוות בעיות בתפקוד המיני בסוכרת. התעמקנו כמה זה יכול לפגוע גם על נשים וגברים. ולבסוף הבנו למה ואיך היא פוגעת במקומות הכי עדינים שלנו בגוף וכיצד טיפול טבעי כמו: דיקור סיני יכול לעזור לנו.

 

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!