התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

השתלת תותב לפין

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים


השתלת תותב לפיןהשתלת תותב לפין, או פרוטזה, היא אפשרות טיפול נוספת לגברים הסובלים מבעיות אין אונות. התקנים אלו זמינים בצורה נזילה, לעיקול הפין, או כתותב מתנפח. הסוג הפשוט ביותר של תותבות לפין מורכב מזוג מוטות נזילים המושתלים במהלך ניתוח בתאי הזקפה של הפין.

בסוג זה של שתל, הפין תמיד חצי נוקשה וזקוק לגירוי יזום למצב המתאים ליחסי מין. סוג זה של שתל נחשב כבחירה טובה לגברים הסובלים מפגיעות בעמוד השדרה. כיום, גברים רבים בוחרים בתותב הידראולי, מתנפח, המאפשר להם להשיג זקפה בעיתוי בו הם בוחרים, וקל יותר להסתירו. תותב זו מרגיש גם טבעי יותר.

תותב הפין משמש ברוב המקרים כשקיימת סיבה רפואית ברורה לבעיות אין אונות, וכשלא ניתן לפתור או לשפר את הבעיה באופן טבעי או עם טיפולים רפואיים אחרים. לעתים, השתלת הפין מתבצעת במהלך הניתוח על מנת לשחזר את תפקוד הפין כאשר הצטלקות גרמה לעקמת הזקפה, במצב הנקרא מחלת פיירוני.

ניתוחים להשתלת תותב פין נמשכים כשעה ומבוצעים ברוב המקרים במרכז אשפוז. המטופל יכול לחדש את פעילותו המינית בתוך חודש וחצי לאחר הניתוח.

האופן בו מתפקד תותב לפין

תותב הפין המתנפח מורכב משני צילינדרים מחוברים, מאגר ומשאבה, הממוקמים בגוף במהלך ניתוח. שני צילינדרים מוחדרים לפין ומחוברים באמצעות צינורות למאגר נפרד של מלוחים. המאגר מושתל מתחת לשרירי הרקטוס בבטן התחתונה. גם המשאבה מחוברת למערכת וממוקמת מתחת לעור הרופף של שק האשכים, בין האשכים.

תותב לפין מסוג זה נקרא תותב מתנפח בשלושה חלקים, בשל שלושת מרכיביו השונים. תותב לפין מתנפח משני חלקים, מורכב משני מרכיבים בלבד: הצילינדרים המחוברים והמאגר המשולב והמשאבה.

במקום שהמאגר ימוקם מאחורי המפשעה, הוא משולב עם המשאבה ליחידה אחת המותאמת בנוחות בשק האשכים. יתרון התותב לפין משני חלקים הוא שהניתוח קצר יותר ופחות מסובך, ואין צורך למקם את חלקי המכשיר בבטן. החיסרון של תותב לפין משני חלקים הוא כי המאגר קטן ואינו מסוג לגרום לזקפה נאותה בקרב חלק מהגברים.

כדי לנפח את התותב לפין, יש ללחוץ על המשאבה, המעבירה מלוחים מהמאגר לצילינדרים שבפין, מנפחת אותם וגורמת לזקפה. לחיצה על שסתום דפלציה בבסיס המשאבה, מחזירה את הנוזל למאגר, משחררת את הזקפה ומשיבה את הפין למצב רך רגיל.

האם התותב לפין בולט?

ניתוח תותב לפין מסתיים בצלקת כירורגית קטנה בחלק התחתון של הפין, במפגש עם שק האשכים, או בבטן התחתונה בדיוק מעל הפין, אך מלבד סימן זה, לא ניתן להבחין בתותב המתנפח.רוב הגברים שעברו את הניתוח יכולים להרגיש בנוח בחדר הלבשה או בשירותים ציבוריים, למשל.

קיום יחסי מין עם תותב לפין

כשהפין זקוף, התותב גורם לו להיות נוקשה ועבדה, באופן זהה לזקפה טבעית. רוב הגברים חווים בעיות זקפה וזקפה קצרה יותר מהזקפה הנורמאלית, אך מודלים חדשים יותר מיוצרים מצילינדרים שעשויים להגדיל את אורך, עובי ונוקשות הפין.

התותב לפין אינו משנה את התחושה בעור הפין או ביכולת הגבר להגיע לאורגזמה. גם השפיכה אינה מושפעת. יחד עם זאת, לאחר החדרת התותב, הוא עלול להרוס את הרפלקס של זקפה טבעית. ברוב המקרים, גברים אינם מסוגלים להשיג זקפה מבלי לנפח את השתל. אם השתל יוסר, המטופל לא יוכל לחוות שוב זקפה טבעית.

יעילות שתלי תותב לפין

90-95% מהשתלים המתנפחים לתותב לפין מייצרים זקפות המתאימות ליחסי מין. שיעורי שביעות הרצון מהתותב גבוהים ביותר, וברוב המקרים שמונים עד תשעים אחוזים מהגברים מרוצים מהתוצאות ומצהירים שהיו בוחרים שוב בניתוח.

האם התותב לפין בטוח?

ניתוח חף לחלוטין מסיבוכים אפשריים אינו קיים. הסיבוכים הקשורים לניתוחי תותב לפין כוללים דימום בלתי מבוקר לאחר הניתוח, שלעתים כרוך בצורך בניתוח חדש; זיהום; צלקת על הרקמות; שחיקה הנובעת מפירוק הרקמות

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!