התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

ויטמינים ותוספי תזונה

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

תוספי תזונה וויטמיניםאין אונות נגרמת במקרים רבים כתוצאה ממצב בריאותי גופני, כגון סוכרת, הפרעות שינה או מחלות לב. ראיות מדעיות רבות מצביעות על יעילות ויטמיני ותוספי תזונה לטיפול בבעיות אין אונות.

צריכת הוויטמינים הנכונים, במקביל לתזונה נכונה לירידה במשקל, אם הגורם לבעיות טמון במשקל עודף, או סיוע של תוספי תזונה, מהווים ביחד תכנית טיפול לשיפור הבריאות, כצעד אחד לקראת תפקוד מיני משופר.

מאמר זה מפרט את הוויטמינים ותוספי התזונה הטובים ביותר לטיפול בבעיות אין אונות כמו למשל תוסף תזונה לשיפור התפקוד המיני, ומחקרים הוכיחו את יעילותם שנים רבות לפני שהגלולה הכחולה הקטנה, ויאגרה, שלטה בעולם התרופות.

ויטמין D

מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Sexual  Medicine מצא שאחוז גדול מהגברים הסובלים מבעיות אין אונות, סובלים אף מרמות נמוכות של ויטמין D.

לכן מומלץ להשלים את החוסרים. בדיקת דם פשוטה מצביעה על המחסור בוויטמין D, וזהו מצב שניתן לתיקון בקלות עם צריכת הוויטמין כתוסף.

L-ארגינין

L-ארגינין היא חומצת אמינו המסייעת להרחבת כלי הדם והגברת זרימת הדם. הגוף משמש בחומצה חיונית זו כאבן הבניין העיקרית לתחמוצת החנקן.

בהתחשב בפרופיל הבטיחות המוצק שלו, תופעות הלוואי מינימאליות, והיעילות שלו גבוהה. מחקרים הראו כי  L-ארגינין יעיל במיוחד כאשר הוא נלקח בשילוב עם צמחי מרפא אחרים.

יוהימבין לטיפול באין אונות

יוהימבין הוא צמח מרפא הנגזר מקליפת עץ ירוק עד אפריקני, ולפני הופעת תרופת הפלא ויאגרה, הוא שימש לשיפור הביצועים המיניים של גברים באמצעות חסימת נוירוטרנסמיטרים מסוימים במוח, ובאמצעות הגדלת שחרור תחמוצת החנקן בעצבי הפין.

הוא משפיע היטב על תפקוד זקפה, ומחקר שפורסם בשנת 2010 מצא כי שילוב יוהימבין ו-L-ארגינין הצליח לסייע לגברים להשיג זקפה.

מיובל עשב מיובש

למרות השם המוזר, צמח זה מסייע לשיפור הזקפה. צמח זה שימש ברפואה הסינית במשך מאות שנים לטיפול, בין היתר, בבעיות ליבידו נמוך וזקפה לקויה.

גוף גדל והולך של מחקרים מראים כי הרכיבים במיובל עשב מיובש, כגון תמצית האפימדיום, מעכב את האנזים PDE-5, מגביר באופן משמעותי את הסינתזה של תחמוצת החנקן, ומסייע לשיפור תפקוד הזקפה. זהו אותו מנגנון לפיו עובדת ויאגרה, אך הצמח משפיע באופן בטוח ובריא יותר.

ויטמין B3 – ניאצין

מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Sex Medicine קבע שמינון יומי של ניאצין משפר את תפקוד הזקפה, במיוחד אצל גברים עם כולסטרול גבוה.

ויטמין זה מסייע להגדלת זרימת הדם והפחתת הדלקת, שהיא אחד הגורמים הבסיסיים לכולסטרול גבוה וזקפה לקויה. ויטמין B3 משמש אף לייצור הורמוני מין ומולקולות כימיות חשובות אחרות.

פנאקס ג'ינסנג

תוסף תזונה זה שימש במשך שנים רבות ברפואה הסינית. מחקר שנערך בדרום קוריאה בשנת 2013 מצא כי נטילת צמח זה במשך מספר שבועות, שיפר את התפקוד המיני של גברים, את תפקוד הזקפה, ואת רמות הטסטוסטרון ובכך הוביל להגברת הליבידו.

ג'ינסנג הוא טיפול מרפא מבטיח לבעיות אין אונות, היות והוא מסייע לקידום רגיעת השרירים החלקים בפין, מגביר את רמות הדופמין במוח, ומגביר את הלחץ בעצב הקברנוסל של הפין, אשר מסייע לסינתזת תחמוצת החנקן.

גינקו בילובה

גינקו הוא צמח המשמש במשך שנים רבות ברפואה הסינית לשיפור זרימת הדם והחמצן למוח. ניתוח מחקר שנערך בשנת 2011 מצא כי תמצית גינקו בילובה מסייעת לשיפור פעילות הדופמין במוח של חולדות, ובכך משפרת את הזקפה.

מחקר נוסף אשר נערך באוניברסיטת קליפורניה מצא כי גינקו בילובה יעיל ב-76% מהמקרים לטיפול בבעיות תפקוד מיני שנגרמות כתוצאה מצריכת תרופות נוגדות דיכאון, השייכות למשפרת תרופות SSRI לטיפול בבעיות נפשיות.

הצמח פועל באמצעות חסימת פעילות הסרוטונין במרכזי המוח האחראים על התפקוד התקין של הזקפה, ובסופו של דבר מוביל לסינתזה טובה יותר ולזמינות טבעית של תחמוצת החנקן, המאפשרים תפקוד מיני תקין.

ויטמין Cויטמין C מסייע לשיפור זרימת הדם, המשפיעה על תפקוד הזקפה ושיפור התפקוד המיני. ויטמין C אינו מאוחסן בגוף באופן טבעי, וכדי להשיג את המינונים הדרושים באמצעות תזונה, יש לאכול כמויות גדולות מדי של פירות הדר. לכן צריכת אלף מיליגרם ביום של ויטמין C מסייעת להשגת המינונים הדרושים.

ויטמין B – חומצה פולית – מחקר תורכי מצא שגברים עם בעיות אין אונות ברמה בינונית עד חמורה, סבלו מרמות נמוכות באופן משמעותי של חומצה פולית, בהשוואה לגברים עם רמות תקינות. ויטמין B הוכח ביכולתו לעורר תחמוצת חנקן, שבהעדרה מתרחש העדר זקפה.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!