התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

גלי הלם

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים


טיפול בגלי הלםאין אונות עלולה לגרום לטראומה ניכרת לגברים הסובלים ממנה. זהו מצב שכיח ביותר, במיוחד בקרב גברים מבוגרים, וההערכות הן שמחצית מכל הגברים בין הגילאים ארבעים עד שבעים, יחוו אין אונות בשלב כלשהו של חייהם, ובמידה מסוימת.

טיפולים רבים זמינים לגברים הנאבקים עם בעיות אין אונות, המתבטאות בבעיות זקפה. מגלולות, ועד ניתוחים להחדרת תותבות או שתלים לפין, אפשרויות הטיפול הזמינות רבות, אך הפגם המשמעותי של כל הטיפולים הוא ההתמקדות בתסמינים, במקום בשורש הבעיה, ותופעות הלוואי המשמעותיות המלוות את רוב הטיפולים הרפואיים.

מהו טיפול בגלי הלם?

הליך זה פשוט למדי. במרפאה, רופא מטפל במכשיר כף יד ששולח גלי קול קלים דרך הפין, וממריץ את צמיחת כלי הדם החדשים. הטיפול אינו כרוך בהרדמה, מה שהופך אותו לנוח ומהיר יותר.

עם השלמת הטיפול, המטופל יכול לשוב לחיי היומיום שלו, ללא השבתה וללא צורך במנוחה נוספת. ברוב המקרים, תהליך הטיפול המלא כולל שישה מפגשי טיפול הנפרשים על פני שלושה שבועות. יחד עם זאת, הטיפול עשוי להתפרש על פני 12 טיפולים הנמשכים שנה, על מנת להשיג את התוצאות המלאות.

זהו טיפול נטול תרופות שאינו כרוך בניתוח ואינו נושא תופעות לוואי שליליות. התוצאות הן ברורות ומתבטאות באיכות בזקפה איכותית יותר, רגישות רבה יותר וספונטניות מוגברת. טיפול בגלי הלם מגביר את ביטחון המטופלים בתפקוד המיני, ובחיים.

מי יהיה מועמד מתאים לטיפול חדשני זה?

מחקרים הראו תוצאות חיוביות לשימוש בטיפול בגלי הלם, אצל גברים רבים, כולל גברים עם תפקוד לקוי של זקפה ברמה קלה עד קשה.

הטיפול יעיל במיוחד לגברים חולי סוכרת עם אימפוטנציה המהווה היווצרות של חומצות שומן בעורקים. חומצות שומן אלו עלולות לשבש את זרימת הדם לפין, אך הטיפול בגלי הלם מסייע להקלת המצב.

טיפול בגלי הלם גורם לגוף לפתח כלי דם חדשים, כך שחולים הסובלים מחוסר עורקי פין, חווים שיפורים מהטיפול.

אך גברים עם שתלי פין או גברים שעברו טיפולים נוגדי קרישה, אינם נחשבים כמועמדים מתאימים להליך. ללא קשר להיסטוריה הרפואית, יש להתייעץ עם הרופא לפני הטיפול.

טיפול בגלי הלם התקבל היטב על ידי מטופלים שונים. גברים דיווחו שהטיפול מספק שיפור מיידי לרגישות, עם תוצאות מקסימאליות המתקבלות בתוך חודשיים עד שלושה חודשים. למרות שאין אונות ברמה בינונית עד קשה עשויה לדרוש טיפולים נוספים מקבילים, כגון תרופות, הטיפול יעיל ביותר לרוב המקרים.

יעילות הטיפול בגלי הלם

מחקר מצא שטיפול המשתמש בגלי הלם. הנשלחים בתדר נמוך דרך הפין, יעיל לטיפול עמוק באין אונות.

המחקר, שנערך על ידי המרכז לבריאות מינית ופריון באוניברסיטת אריסטו ביוון, גילה את הממצאים המעניינים. מדענים השתמשו בגישת שליחת גלי קול דרך הפין, אצל משתתפי המחקר שסבלו מאין אונות, ובכך סייעו לצמיחת כלי דם חדשים ולתוצאות שהתבטאו בהשפעה חיובית ביותר על המשתתפים.

בדיקות הימשכות התוצאות, שבוצעו כעבור שלושה חודשים, חצי שנה, תשעה חודשים ושנה לאחר הטיפול, גילתה שיותר ממחצית הגברים שהשתתפו במחקר, עדיין חוו השפעות יעילות של הטיפול בגלי הלם.

עוד על היתרונות של טיפול בגלי הלם

אולי יעניין אותך גם:

תאי לחץ לטיפול באין אונות – עד כמה זה יעיל?

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!