התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

רופא אורולוג לאין אונות

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים


רופא אורולוגאין אונות עלולה להיגרם כתוצאה מבעיות פיזיות, גורמים פסיכולוגיים או שילוב של שניהם. התסמינים הבולטים ביותר כוללים חוסר יכולת להגיע לזקפה או לשמור עליה; חשק מיני מופחת, וחרדה לגבי התפקוד המיני.

גברים רבים מתקשים לדון על בעיות בריאות מיניות כגון אין אונות, אך חשוב להתייעץ בגלוי ובכנות עם רופא אורולוג. קיימות אפשרויות טיפול שונות, ועם העזרה הנכונה, רוב הגברים ימצאו טיפול שעובד עבורם.

גם כשאין אונות לא מתחילה עם בעיות פסיכולוגיות, בעיות אלו עלולות לגרום למצב, ולכן מומלץ להתייעץ גם עם איש מקצוע בתחום בריאות הנפש לטיפול פסיכולוגי. מטפל מיני יכול לסייע בהתמודדות עם כל הבעיות הרגשיות והבעיות ביחסים העשויות להתרחש בשל אין אונות. אך המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא תמיד רופא אורולוג.

רופא אורולוג לטיפול באין אונות

רופא אורולוג הוא התחנה הראשונה לאבחון אין אונות, העלולה להיגרם כתוצאה ממצבים בריאותיים רבים, ולכן יתכן שיהיה צורך בבדיקה גופנית מקיפה על מנת לאבחן את הגורם המדויק.

הצעדים הראשונים לאבחון אין אונות הם פשוטים ברוב המקרים, ורופא אורולוג מתמחה בזיהוי וטיפול בבעיות בתפקוד המיני.

אורולוגים מתמחים באבחון וטיפול בכל בעיות שתן ובעיות בבריאות הרבייה. כשלא קיימות בעיות נפשיות או בעיות בריאותיות אחרות, כגון מחלות לב וכלי דם, לחץ דם גבוה או חרדה, אך הנבדק עדיין חווה תסמיני אין אונות, איש המקצוע הנכון לטיפול הוא אורולוג.

אבחון אין אונות בעזרת רופא אורולוג

בעיות עם בלוטת הערמונית עלולות לגרום לליקוי זקפה, והאורולוג יכול לבדוק את הערמונית לאיתור מצבים שעלולים לגרום לליקוי זקפה, כולל פוליאוריה, או נפח שתן מוגזם; סרטן הערמונית או טיפולים לסרטן הערמונית העלולים לגרום לאין אונות; ערמונית מוגדלת, או טיפולים לערמונית מוגדלת העלולים לגרום למצב; ונזק עצבי כתוצאה מכריתת ערמונית רדיקלית.

האורולוג עשוי לבצע בדיקה גופנית באמצעות מדידת לחץ הדם ובחינת הפין והאשכים. בדיקה רקטאלית, במהלכה הרופא מחדיר אצבע על מנת לחוש את בלוטת הערמונית, עשויה להתבצע על מנת לבדוק את בריאות הערמונית. בדיקה זו כרוכה בחוסר נוחות מינימאלי.

רופא אורולוג עשוי גם לשאול את הנבדק לגבי כל התרופות המשתנות שהוא לוקח בהווה, או על הרגלי שתיית קפאין ואלכוהול, העשויים לגרום או לתרום לאין אונות. הוא עשוי להמליץ על שינויי תרופות שפועלות כמשתנות, להגברת ייצור השתן, או על הפחתת שתיית נוזלים משתנים כגון קפה ואלכוהול, אם האבחון מצא שהם גורמים לתסמיני האין אונות.

כדי לסייע בקביעת הגורם לאין אונות, הרופא עשוי לשאול על ההיסטוריה הרפואית והמינית של הנבדק. יש להיות מוכנים לענות על שאלות אלו בכנות, שכן פרטים לגבי העבר עשויים לספק רמזים חשובים לגבי הגורם לאין אונות.

במהלך הבדיקה, ניתן לשאול את רופא אורולוג מומחה שאלות רבות לגבי הגורמים האפשריים לאין אונות, והשלכות התסמינים. בהתאם לגורם, המומחה יכול להעניק תשובות פרטניות יותר, כולל המלצות לגבי שיטת הטיפול הטובה ביותר, וכיצד התסמינים עשויים להיות קשורים לכל המצבים הבריאותיים האחרים.

טיפולים לאין אונות

הטיפולים למצב זה יעילים ורבים, ואם מתקשרים בפתיחות עם רופא אורולוג, ניתן לאתר את הגורם המדויק לאין אונות, ולהרכיב תכנית טיפול מתאימה.

מספר טיפולים אפשריים כוללים:

תרופות אוראליות כגון סילנאפיל (ויאגרה) או טדלפיל (סיאליס).

זריקות לפיןכגון אלפרוסטאדיל או phentolamine.

תחליפי טסטוסטרון – באמצעות זריקות או תרופות.

משאבות פין – טיפול זה כרוך בשימוש בצינור ואקום להשגת זקפה.

שתלי פין – שימוש במוטות מתנפחים או נוקשים חלקית כדי לאפשר שליטה על זמן ומשך הזקפה.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!