התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול אלטרנטיבי

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

טיפול אלטרנטיביאם אתם סובלים מבעיות אין אונות, או לקויי זקפה, הרופא יציע לכם טיפולים רפואיים שונים. אך לעתים מומלץ לשקול טיפול אלטרנטיבי במקום הרפואה הקונבנציונאלית.

טיפולים אלטרנטיביים עשויים לכלול גישות כגון תוספי תזונה, תרופות צמחיות, דיקור, וטיפול בדיבור.

אך לפני תחילת כל גישת טיפול חלופי לבעיות אין אונות, מומלץ להתייעץ עם הרופא, שכן חלק מהטיפולים עשויים להתנגש עם השפעות טיפולים תרופתיים. מאמר זה סוקר את שיטות הטיפולים האלטרנטיביים לבעיות אין אונות, המוכחים על ידי מחקרים.

מה הם טיפולים אלטרנטיביים?

כשמחפשים באינטרנט תרופה טבעית לטיפול בתפקוד לקוי של זקפה, מקבלים רשימה אינסופית של תרופות טבעיות ומוצרים משלימים, הטוענים ליעילות מוחלטת או שהם ממותגים כשיטת הטיפול העתיקה ביותר ולכן נחשבת למוצלחת ביותר.

לכן חשוב להיזהר בבחירת הטיפול המשלים לבעיות אין אונות, להתייעץ עם הרופא, ולוודא שהטיפול הנבחר מגובה במחקרים מדעיים ואכן בטוח לשימוש.

תוספים תזונתיים

מספר תוספים תזונתיים הוכחו ביעילותם להגברת זרימת הדם ולכן הם נחשבים כיעילים לבעיות אין אונות. אלו כוללים:

L-ארגנין ופיקנוגנול – מחקר הראה שנטילת שני תוספים אלו יחס מאפשרת שיפור משמעותי בתפקוד המיני, ללא תופעות לוואי.

פלבנואידים – מחקר בן עשר שנים שעקר אחר למעלה מ-25,000 גברים, מצא שמשתתפי המחקר שהקפידו על תזונה המכילה מזונות עשירים בפלבנואידים, נמצאו בסיכון נמוך יותר לבעיות אין אונות.

אבץ – קיים קשר בין מחסור באבץ לבין ירידה בטסטוסטרון. חוקרים סבורים שתוסף אבץ מגביר את רמת הטסטוסטרון בסרום אצל גברים, כך שהוא יכול לסייע אף לטיפול בבעיות אין אונות.

ויטמין Dקיים קשר בין אין אונות לבין מחסור בוויטמין D. מחקר קבע שגברים רבים שסבלו מבעיות אין אונות, נמצאו עם רמות נמוכות של ויטמין D, במיוחד כשהבעיות נגרמו כתוצאה מפגיעה.

DHEAהורמון סטרואידים המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף. הוא מסייע לחיזוק הגוף במצב של רמה נמוכה של טסטוסטרון, הגורם לבעיות אין אונות.

ג'ינסנג – תרופה טבעית לבעיות אין אונות, שמקורה בסין. מחקרים הראו שהיא משפיעה באופן חיובי קל על אימפוטנציה.

דיקור סיני

גישת טיפול עתיקה זו, שמקורה ברפואה הסינית, משתמשת במחטים כדי לעורר נקודות מסוימות בגוף. הגירוי מסייע להתגבר על מחלות ומצבים בריאותיים, באמצעות תיקון חוסר האיזון.

דיקור סיני עשוי לסייע לחלק מהגברים הסובלים מבעיות אין אונות, וזוהי גישת טיפול בטוחה ומומלצת.

טיפול פסיכולוגי

אם בעיות אין האונות נגרמות כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות או רגשיות, מומלץ להתייעץ עם פסיכולוג או מטפל מיני. הטיפול הפסיכולוגי מאפשר למידת שיטות להפחתת החרדה הקשורה למין.

ניתן אפילו להזמין את בת או בן הזוג להשתתף בטיפול כדי לחקור שיטות חדשות לאינטימיות ושיטות שונות לטיפול בגורמים הרגשיים והפיזיים של בעיות אין האונות.

זהירות: ויאגרה "צמחית"

מוצרים רבים טוענים שהם מכילים גרסה צמחית של ויאגרה, אך ברוב המקרים הם מסוכנים ונאסרו לשימוש בארצות הברית ובאירופה.

ויאגרה מקורית זמינה במרשם בלבד, וחשוב להתייעץ עם הרופא לפני השימוש בה, כדי להבטיח את קבלת הטיפול הטוב ביותר האפשרי לבעיות אין האונות.

אמצעי זהירות נוספים

מומחי בריאות מזהירים שטיפולים טבעיים רבים לבעיות זקפה מייצגים איום חמור על בריאות הציבור ועלולים להיות מסוכנים, במיוחד כשהמוצרים או התוספים לא אושרו על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי).

לכן מומלץ להקפיד על קבלת טיפולים יעילים ובטוחים, הנמכרים על ידי יצרנים מוסמכים ובאופן חוקי. בעיות אין אונות עשויות לסמן גם בעיה בריאותית רצינית בסיסית המצריכה טיפול, ולכן חשוב להתייעץ עם הרופא טרם השימוש במוצרים משלימים.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!