התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

סובל מירידה ומפגיעה בתפקוד?

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

בכל גיל אתה יכול להנות מאינטימיות טובה – אל תוותר על הסיפוק וההנאה!

איך לשדרג את הביצועים ולהגביר את התשוקה בלי להתקרב לרופא? כל התשובות!
תוכן שיווקי

כמוסות גברא - להנות מאינטימיות טובה בכל גיל

החורף הזה יכול להיראות אחרת בין הסדינים שלך. על הנייר, גבר יכול להמשיך ולקיים יחסים כמעט בכל גיל ועד לגיל מבוגר. אבל בפועל, רבים מהגברים המגיעים לשנות החמישים והשישים שלהם  עלולים לסבול מתופעות ובעיות שונות המקשות על התפקוד המיני שלהם ופוגעות בהנאה שלהם. הסטטיסטיקה מראה שרבע מהגברים מתחת לגיל 40 חווים אכזבה בין הסדינים. אם גם אתה חש שאיכות התפקוד שלך נפגעה – הכתבה הבאה מיועדת עבורך. החורף הקרוב יכול להיות חם גם אצלך!

 

למה רוב הגברים לא מטפלים בבעיה הזו? (ומה הפתרונות הקיימים)

מעבר לפגיעה המתבקשת באיכות החיים, הקשיים בתפקוד המיני הם מקור למבוכה. הגבר חש לעיתים כאילו הגבריות נלקחה ממנו, מה שעלול לפגוע ביחסים הזוגיים שלו, ואף לגרום לקשיים נפשיים ורגשיים.אתה יודע שניתן למנוע את המצב הזה? ללא טיפולים וללא תרופות!

אמנם התופעה של ירידה בתפקוד ככל שגיל הגבר עולה היא נפוצה אבל הסטטיסטיקה מלמדת כי רבים מהגברים לא פונים לקבלת טיפול. בין הסיבות לכך היא חוסר מודעות לעובדה שגם בגילאי ארבעים וחמישים פלוס, ניתן ליהנות מחיי מין עשירים ומהנים באמצעות כמה טיפים יעילים. יש גברים החשים מבוכה ומתקשים לשתף אחרים במצב (בטח שאת הרופא שלהם), בעוד אחרים חוששים מהנזקים האפשריים של חלק מהטיפולים: תופעות הלוואי הקיימות לתרופות, הסיבוכים הלא פשוטים של הניתוחים הכירורגיים, הקושי בקבלת טיפול פסיכולוגי ממושך וכן הלאה.

דווקא לאלו שמתביישים, שחוששים או שנרתעים מתרופות – יש היום פתרון מוצלח ובטוח, והוא אפילו תוצרת כחול לבן! זה הרגע להציג בפניכם את כמוסות הגברא הטבעיות ואת האופן בו הן יכולות לשנות את חייכם.
.

גבר! אתה ממש לא לבד (ואין סיבה שתסבול אפילו יום נוסף)

הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שאתם ממש לא נמצאים לבד במערכה. ירידה בתפקוד המיני במהלך השנים, ואפילו בחשק המיני, נראית כמעט "טבעית" עקב הירידה ההדרגתית בכמויות הטסטוסטרון בגופו של הגבר. הדבר פוגע ביכולת שלו להגיע לעוררות מינית ולזקפה, וגם עלול להקטין את החשק המיני שלו. גורמים דוגמת משקל עודף, עישון סיגריות או מצב נפשי ירוד עלולים לפגוע אף הם בחיי המין של הגבר.

עם השנים הסבירות שהגבר יסבול ממחלות וממצבים רפואיים שונים, לעיתים כרוניים, עולה. ישנן מחלות שעלולות לפגוע באופן ישיר בחיי המין, למשל יתר לחץ דם או הסתיידות עורקים. לעיתים דווקא הטיפולים להתמודדות עם מצבים רפואיים שונים משבשים את חיי המין, עם תופעות לוואי אפשריות דוגמת כאבי ראש, עייפות או ירידה בחשק המיני.

חשוב לציין שברוב המקרים, גורמים הנוגעים לשגרת החיים של הגבר לא יגרמו בצורה חד משמעית לפגיעה בתפקוד המיני. אולם צירופם לבעיות אחרות שהגבר סובל מהן, הקשורות בצורה ישירה לתפקוד המיני, עלול להביא להחמרה משמעותית של היקפי הבעיה שהגבר חווה.

הפיתוח הישראלי המבריק (וכן – בפיקוח משרד הבריאות)

המוח הישראלי, מתברר פעם אחר פעם, ממציא פטנטים מועילים במיוחד. כאלה הן בדיוק כמוסות "גברא אנרג'י" של חברת "טבע דיירקט". כמוסות אלו שפיתוחן החל כבר לפני יותר משני עשורים, מהוות עד היום חלק בלתי נפרד במאמצים של גברים לשמור על תקינות חיי המין שלהם גם בשלבים המתקדמים יותר של חייהם.

כמוסות "גברא אנרג'י" מיוצרות מחומרים טבעיים בלבד, ביניהם צמחים, מינרלים, חומצות אמינו ועוד. המשמעות היא שהשימוש בכמוסות אינו כרוך בתופעות לוואי או בסיכונים בריאותיים כלשהם, מה שכאמור אי אפשר לומר על פתרונות אחרים המוצעים כיום לבעיות בתפקוד המיני. במהלך השנים הארוכות בהן נעשה שימוש בכמוסות ובישראל ובעולם, לא התקבלו ככל הידוע לנו דיווחים על תופעות לוואי או נזקים שנגרמו עקב השימוש בהן. עם זאת, ברור שבדומה לכל מוצר בקטגוריות האלה – חשוב להקפיד על הנחיות השימוש הספציפיות.

איך זה עובד בדיוק? את מה זה מגדיל? (ומה יש לנשים לומר על כך?)

ברמה המעשית כמוסות גברא עשויות לשפר את חיי המין של הגבר בכמה וכמה אופנים. הן הופכות למשפרות טבעיות של ביצועים ויעילות בזכות ההשפעה החיובית שלהן על אספקטים שונים בחוויה המינית של הגבר: הגדלת הגירוי המיני והחשק המיני, סיוע להפיכת הזקפה לחזקה ולממושכת, שיפור בביצועי הגבר במהלך האקט המיני, הארכת משך הסקס, שיפור תחושת הביטחון של הגבר ועוד. מעבר לשיפור שחל הגבר, גם נשים רבות דיווחו על כך שהכמוסות הביאו לשינוי משמעותי בתדירות ובאיכות האקטים בחדר המיטות.

הכמוסות פותחו על ידי הרבליסטים ומרפאים, לאחר מחקר מעמיק, ומיוצרות במפעל העומד בתקנים הנדרשים ובפיקוחו של משרד הבריאות. המפעל תוכנן על פי תקנים בינלאומיים המותאמים גם לדרישות שהעמידו מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, כמו גם ה-FMP האירופי.

כך תתקרבו לשיפור חיי המין שלכם (ותתרחקו מהרופא 😊)

כדי להזמין את כמוסות "גברא אנרג'י", אין צורך במרשם רופא: הסיבה היא שהכמוסות אינן נחשבות לתרופה. ההזמנה יכולה להיעשות באמצעות האינטרנט, כיאה לעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו, עם אפשרות למשלוח עד לפתח הבית. עובדה זו מאפשרת רכישה דיסקרטית של הכמוסות, ועשויה מאוד להקל על תחושות המבוכה או הבושה שהגברים עלולים לחוש כאשר הם מטפלים בבעיה התוקפת אותם.

הכמוסות מיועדות לשימוש בן כשלושה חודשים, תוך נטילה יום-יומית של כמוסה. את השיפור בחיי המין אפשר להתחיל להרגיש כבר לאחר מספר ימים של שימוש, אולם חשוב להתמיד בנטילה לכל אורך התקופה המוגדרת על מנת להביא לשיפור יסודי וארוך טווח בביצועים של הגבר בחדר המיטות. על פי המפתחים, כעבור שלושה חודשי שימוש הכמוסות יגיעו להשפעה מקסימלית, שייתכן מאוד שתמשיך גם לאחר מכן.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!