התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

רפואה סינית

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

רפואה סיניתאימפוטנציה, או תפקוד לקוי של זקפה, היא נושא שגברים רבים ממעטים לדון בו, למרות שמצבים אלו משפיעים על גברים בכל הגילאים, ועשויים להיגרם מתרופות וממצבים רפואיים כגון סוכרת או אפילו חרדה, דיכאון, לחץ, או בעיות משפחתיות.

חלק מהגברים לוקים באימפוטנציה כתוצאה מתפקוד הורמונאלי משובש, עישון או שימוש בסמים או אלכוהול. מספר תרופות סיניות מסורתיות המשמשות לטיפול בבעיות אין אונות, יעילות לגברים רבים.

האופן בו רפואה סינית מסייעת לטיפול באימפוטנציה

הצעד הראשון בטיפול היא סיוע למטופל לגלות את הסיבה האישית שלו לאימפוטנציה. המטפל מבצע בדיקה באמצעות שיטת האבחון המסורתית ברפואה הסינית, ובוחן את הלשון, הדופק, והתסמינים והסימנים המצביעים על אין אונות.

עם גילוי הסיבה לבעיות האין אונות, המטפל בוחר את עיקרון הטיפול המתאים למטופל באופן אישי. הטיפול עשוי לכלול דיקור סיני, עיסוי חזה, או טיפול במרידיאנים. במהלך הטיפול, ההתמקדות מוצבת על שיפור התפקוד המיני, איזון כל הגוף, ושיפור תסמינים בריאותיים אחרים העלולים לגרום לאין אונות.

נוסחת אוצר האדם

ברפואה הסינית המסורתית המהווה טיפול אלטרנטיבי לבעיות אין אונות, ליבידו נמוך, או חוסר יכולת לתפקד מינית, עלולים להיגרם כתוצאה מהפרעות או חוסרים בכליות. אחד הטיפולים ברפואה הסינית מוקדש לתרופות צמחים סיניות מסורתיות.

שחזור האיזון לכליות מסייע לשחזור היכולת והתפקוד המיני. נוסחת אוצר האדם, הנקראת גם נאן באו פורמולה, משחזרת את תפקוד היאנג בכליות ומעודדת ביצועים מיניים. זוהי תרופה צמחית המכילה מספר מרכיבים כגון ג'ינסנג, שוש, ואדמונית דאנג ג'וא. גברים יכולים לקחת שתיים או שלוש כמוסות פעמיים ביום, בבוקר ובלילה, להשגת היתרונות האופטימאליים.

עשב עז מיובל

עשב עזים מיובש שימש באסיה במשך אלפי שנים לטיפול בתסמיני אימפוטנציה בגברים. זהו עשב סיני מסורתי המשמש כאפרודיזיאק, ופופולארי ביותר בקרב גברים המבקשים שיטה טבעית להגברת הליבידו.

תרופה זו נקראת גם יין האנג הו, וברפואה הסינית היא מסייעת לשיפור רמות הטסטוסטרון והגברת זרימת הדם לאברי המין על מנת לשפר את הביצועיים המיניים ותוחלת החיים.

ג'ינסנג סיני

במשך דורות, מטפלי רפואה סינית המליצו על ג'ינסנג סיני, הידוע גם בשם ג'ינסנג פאנאקס, ובשפה המנדרינית הסינית הוא נקרא רן רן. זהו צמח המציע מגוון יתרונות לגברים שחווים סיבולת מינית ירודה, ובעיות בתפקוד זקפה. הצמח משפר את התפקוד המיני ומגביר את ההנאה.

במחקר שפורסם בגיליון מרץ 1999 של כתב העת Nutrition Science News, גברים שהשתתפו במחקר בקוריאה, לקחו תשע מאות מיליגרם ג'ינסנג שלוש פעמים ביום, במשך חודשיים, והתוצאות הצביעו על יעילות של שישים אחוזים.

ג'ינסנג פאנאקס משמש ברפואה הסינית בשל תכונות השיקום שלו. זוהי תרופה טבעית לבריאות ואיכות חיים, והצמח ידוע ביתרונותיו לאפשר זקפה ממושכת, כמו קם קשיחות הפין וליבידו מוגבר.

דיקור ועיסוי סיני – המטופל יכול לקבל טיפול דיקור קבוע או עיסוי מרידיאן באזורים כגון הגב התחתון, כפות הרגלים, הכבד וערוצי הכליות.

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!