התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

ויאגרה

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

ויאגרהויאגרה היא תרופה המאושרת לטיפול באימפוטנציה הנקראת גם בעיית זקפה. זוהי התרופה הראשונה שיוצרה כגלולה אוראלית למטרה זו.

אימפוטנציה היא חוסר יכולת עקבית להחזיק זקפה מספקת ליחסי מין. הבעיה עשויה להתבטא בחוסר יכולת מוחלט להגיע לזקפה, במשך תקופה ארוכה, או נטייה להחזיק זקפות קצרות בלבד.

התחלואה באימפוטנציה עולה עם הגיל, ומשפיעה על כחמישה אחוזים מהגברים בגילאי ארבעים, ועל 15-25% מהגברים בגילאי 65. יחד עם זאת, אימפוטנציה אינה חלק בלתי נמנע מהזדקנות.

כך מתרחשות בעיות זקפה

במצב רגיל, מולקולת איתות תוך תאית אחראית על איתות להפעלת תפקודי גוף תקינים, הנקראת גנוזין מונופוספט מחזורי (cGMP) מאותתת לשרירים בחלק של הפין להירגע כך שתתאפשר זרימת דם לתאים, לפרק זמן שיספיק למשך הזקפה.

הזקפה אובדת כש-cGMP נפגע על ידי אנזים PDE5, ורמת התפקוד שלו יורדת, כך שהשרירים האחראים על זקפה אינם מתפקדים, זרימת הדם לפין משתבשת, והזקפה אינה מתאפשרת.

אופן פעולת ויאגרה

ויאגרה טבעית היא תרופה אוראלית מאושרת לטיפול בבעיות זקפה. מצב הפעולה העיקרי שלה הוא עיכוב האנזים PDE5, המאפשר למחזורי GMP להישאר בסביבה לפרק זמן ארוך יותר ובכך לשמור על הזקפה ולפתור בעיות זקפה. ויאגרה שונה מהתרופה אפרודיזיאק, ואינה יעילה ללא גירוי מיני. עיקר תפקידה הוא לשפר את הזקפה הפיזיולוגית הרגילה.

ניסויים קליניים באמצעות ויאגרה נערכו בחולים הסובלים ממחלות כלי דם, סוכרת, פציעות בעמוד השדרה, או חולים הסובלים מבעיות אין אונות כתוצאה מסיבות פסיכוגניות ולאחר ניתוח בערמונית. כשבעים עד שמונים אחוזים מהגברים דיווחו על שיפור באיכות הזקפה. למעלה מחמישים אחוזים מהחולים הצליחו לבצע חדירה נרתיקית מוצלחת באמצעות ויאגרה.

התרופה נלקחת כשעה לפני הפעילות המינית הצפויה, רצוי על קיבה ריקה, שכן ספיגתה מופחתת בגוף לאחר ארוחה שומנית.

שימוש זהיר בויאגרה

ויאגרה מסולקת מהגוף בעיקר על ידי מערכת ציטוכרום p450 בכבד. גברים קשישים וגברים עם תפקוד לקוי של הכבד או הכליות מפחיתים את היכולת לסלק את התרופה מהגוף, ולכן עליהם להתחיל את הטיפול עם המינון הנמוך ביותר, העומד על 25 מיליגרם, על מנת למנוע בעיות רעילות.

תרופות המפריעות לציטו כרום p450, כגון אריתרומיצין, סימטידן וקטוקונזולה, עשויות אף הן להפחית את יכולת סילוק הוויאגרה מהגוף. לכן מומלץ להפסיק את השימוש בתרופות אלו במהלך השימוש בוויאגרה, או לקחת אותה בזהירות עם המינון הנמוך ביותר.

ויאגרה, בשימוש לבד, עשויה לגרום לירידה קלה בלחץ הדם, אך אינה אמורה להילקח יחד עם תרופות ניטרטים, בשל לחץ דם נמוך משמעותי שעלול להתפתח.

תופעות הלוואי קשורות לנטילת מינונים שגויים של התרופה, וכוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות בעיכול וראייה שאינה תקינה, המתבטאת בהפרעת הופעת צללים בגוון כחול וירוק על עדשת העין.

אולי יעניין אותך גם:

ויאגרה זה נהדר, אבל לא לכול הגברים מותר

תחליף ויאגרה לגבר

גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!