התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

דיקור סיני

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

דיקור סינידיקור סיני שימש במשך מאות שנים ברפואה המזרחית לטיפול במגוון רחב של מחלות. זוהי מערכת מחטים ארוכות ודקות המוחדרות לעור בנקודות ייעודיות בגוף. המחטים מעוררות עצבים, שרירים ורקמות חיבור. הטיפול משמש במקרים רבים להקלת כאב, אך נושא גם יתרונות בריאותיים רבים אחרים.

למרות שרוב תושבי המערב יודעים על דיקור סיני, הטיפול עדיין חדש יחסית בחלק זה של העולם. אך גישת טיפול זו צוברת פופולאריות כטיפול לסוגים שונים של בעיות, כולל אימפוטנציה או בעיות זקפה. מאמר זה סוקר את כל מה שצריך לדעת כששוקלים טיפול בדיקור לבעיות אין אונות.

התרחשות זקפה תקינה

הנתונים העדכניים ביותר קובעים שאימפוטנציה משפיעה על חמישה אחוזים מהגברים מעל גיל ארבעים. לעומת זאת, בגיל 65, בין 15-25% מהגברים, חווים בעיות אין אונות על בסיס קבוע. מצב זה מוגדר כחוסר יכולת להשיג זקפה מספיק קשה ליחסי מין.

זקפה היא תוצאה של זרימת דם מוגברת לפין במהלך עוררות מינית. כשגבר חווה עוררות מינית, שרירי הפין נרגעים, במצב המאפשר זרימת דם עזה לפין. זקפה מתרחשת כאשר יותר דם זורם פנימה מאשר החוצה. כל בעיה שמפריעה לזרימת הדם המוגברת הזו, גורמת לתפקוד לקוי של זקפה.

אין אונות נובעת ממספר סיבות

חלק מהסיבות פיזיולוגיות וכללות צריכה מוגברת של אלכוהול, מצבים בריאותיים כרוניים, וצריכת תרופות. כל מחלה שמשנה את זרימת הדם, כגון טרשת עורקים או ורידים חלשים, עלולה לגרום לאין אונות. לעתים המצב מתרחש פשוט כתוצאה מעייפות מוגברת.

קיימות גם סיבות פסיכולוגיות לאין אונות. מתח, חרדה, הערכה עצמית נמוכה, דיכאון וכעס בלתי פתור, עלולים לתרום לאין אונות. דיקור סיני הוכח כטיפול יעיל, במיוחד כאשר הגורמים הם פסיכולוגיים, לפחות בחלקם.

כיצד דיקור סיני מטפל באימפוטנציה?

הרפואה המזרחית המסורתית מתמקדת באיזון הגוף. אין אונות, או כל מצב שבו זרימת הדם של הגוף נפגעת, כלומר, כשהגוף אינו מאוזן כראוי.

דיקור סיני מסייע לשחרר את האיזון של 14 נתיבי האנרגיה העיקריים של הגוף באמצעות גירוי עצבים. זהו הטיפול היעיל ביותר לאין אונות, כאשר הבעיה היא פסיכולוגית, כשלא קיימות מחלות, או כשלא נצרכות תרופות החוסמות את זרימת הדם התקינה.

טיפולי דיקור סיני לאין אונות כוללים סדרת דקירות לאורך הגב, משני צדי עמוד השדרה, ולעתים על הקצוות. מספר מומחי דיקור רושמים גם תרופות טבעיות, כגון ג'ינסנג. טיפולי דיקור סיני לתפקוד לקוי של זקפה מבוצעים ברוב המקרים אחת לשבוע למשך חודשיים וחצי עד ארבעה חודשים, בהתאם לחומרת הבעיה.

האם דיקור סיני באמת עובד?

דיקור סיני אינו יכול להיות טיפול מוצלח לגברים שאצלם האימפוטנציה נגרמת כתוצאה מצריכת תרופות או מצבים בריאותיים כרוניים. הסרת גורם השורש של אין האונות, באמצעות טיפול בבעיות בריאות, או שיתוף פעולה עם הרופאים על מנת להתאים את התרופות, צריכה להיות צעד הטיפול הראשון.

אך מחקר שפורסם בכתב העת הבינלאומי של אימפוטנציה מציע שדיקור סיני יכול להיות טיפול יעיל ביותר לאין אונות, כאשר הבעיה היא פסיכולוגית. מהמחקר עולה כי 64% מהמשתתפים דיווחו על שיפור בבעיות התפקוד המיני כעבור חודש וחצי של טיפול בדיקור.

גברים הסובלים מבעיות זקפה ואינם בטוחים לגבי הגורם, צריכים להתייעץ עם הרופא. חשוב לבצע שינויים באורח החיים, כגון הפחתת צריכת אלכוהול, הפסקת עישון וירידה במשקל, במידת הצורך. יש לעבור אף אבחון לבעיות בריאות שעלולות לגרום לאין אונות, כמו גם התייעצות עם הרופא לגבי תופעות לוואי של תרופות הנצרכות בהווה והמשפיעות על התפקוד המיני.

אך לפני שנוקטים בטיפולים רציניים יותר לבעיות אין אונות, כגון טיפול תרופתי או שתלים לפין, יש להתייעץ עם מטפל מקצועי בדיקור סיני, על מנת לקבוע אם ניתן לפתור את האימפוטנציה בגישה בטוחה וטבעית כגון דיקור.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!